Hogeschool van Amsterdam (HVA) • Marketing en communicatie
Derniers ajouts au Marketing en communicatie @ Hogeschool van Amsterdam (HVA). Vous cherchez des notes Marketing en communicatie à Hogeschool van Amsterdam (HVA) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Marketing en communicatie à Hogeschool van Amsterdam (HVA).
-
80
- 0
-
2
Cours Marketing en communicatie @ Hogeschool van Amsterdam (HVA)
Notes disponibles pour les cours suivants de Marketing en communicatie à Hogeschool van Amsterdam (HVA)
-
Boekhouden I 1
-
C32 Communicatie Onderzoek 1
-
C35 Marketingcommunicatie III 1
-
C37 Mediaplanning 1
-
Communicatie Communicatie 2
-
Communicatie-onderzoek 1
-
Conceptontwikkeling 1
-
Consumentengedrag 2
-
Corporate Communicatie 14
-
Corporate Communicatie II 1
-
Customer Media 4
-
Engels 1
-
Financieel management 1
-
Financieel Projectmanagement 1
-
Financiel plan - Smartwatches 1
-
Internal branding 1
-
Marketing 16
-
Marketing kernstof 1
-
Marketing planning 1
-
Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie 4
-
Marketingcommunicatie2 1
-
Media en Maatschappij 3 1
-
Media en maatschappij druk 5 C09 Media en Maatschappij 1
-
Mediaondernemerschap 1
-
Mediaplanning 1
-
Mediapsychologie 2
-
Merkenmanagement 1 2
-
Merkreputatie 1
-
Offerte opdracht 1
-
Ondernemerschap 2
-
Online Marketing C07Onlinemarketing 7
-
Paper schrijfopdracht - Coronacrisis & huizenmarkt 1
-
Positioneren 1
-
Sales 1
Livres bien-aimés Hogeschool van Amsterdam (HVA) • Marketing en communicatie
Frank Peters • ISBN 9789052619262
Mckinsey & Company Inc., Tim Koller • ISBN 9781119610885
Werner Pepels • ISBN 9783428380657
Saskia Kerkhof • ISBN 9789491863349
Dernières notes et résumés Hogeschool van Amsterdam (HVA) • Marketing en communicatie
Oefentoets Basisboek Online Marketing 4e druk. Deze toets helpt je de kennis te meten en met een goed gevoel het tentamen in te gaan. 
 
Inclusief juiste antwoorden. 
 
Succes!
- Book
- Examen
- • 15 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•Online Marketing
-
Basisboek Online Marketing • Marjolein Visser, Berend Sikkenga• ISBN 9789001752200
Aperçu 2 sur 15 pages
Oefentoets Basisboek Online Marketing 4e druk. Deze toets helpt je de kennis te meten en met een goed gevoel het tentamen in te gaan. 
 
Inclusief juiste antwoorden. 
 
Succes!
Dit is het uitgewerkte 7-S model van McKinsey dat in nagenoeg iedere marketingscriptie terug komt. Alles is al ingevuld, je hoeft alleen je eigen bedrijf er nog maar van te maken. Scheelt bakken werk :-)
- Book
- Autre
- • 13 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•7S model McKinsey
-
Valuation • Mckinsey & Company Inc., Tim Koller• ISBN 9781119610885
Aperçu 4 sur 13 pages
Dit is het uitgewerkte 7-S model van McKinsey dat in nagenoeg iedere marketingscriptie terug komt. Alles is al ingevuld, je hoeft alleen je eigen bedrijf er nog maar van te maken. Scheelt bakken werk :-)
Uitgebreide samenvatting van het volledige boek. Heb een 8,5 gehaald met deze samenvatting.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 54 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•Online Marketing
-
Basisboek online marketing • Marjolein Visser, Berend Sikkenga• ISBN 9789001887148
-
Overal op voorbereid bundel• Par collectief_samenvattingen
Aperçu 6 sur 54 pages
Uitgebreide samenvatting van het volledige boek. Heb een 8,5 gehaald met deze samenvatting.
Dit is een samenvatting van het communicatie handboek. Deze samenvatting is te gebruiken voor het vak: inleiding communicatie. Afbeeldingen en begrippen zijn toegevoegd en uitgelegd. Ook zijn er extra tabellen ter ondersteuning. Bondig en duidelijk!
- Book
- Resume
- • 13 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•Communicatie
-
Communicatie handboek • Wil Michels• ISBN 9789001899899
Aperçu 2 sur 13 pages
Dit is een samenvatting van het communicatie handboek. Deze samenvatting is te gebruiken voor het vak: inleiding communicatie. Afbeeldingen en begrippen zijn toegevoegd en uitgelegd. Ook zijn er extra tabellen ter ondersteuning. Bondig en duidelijk!
Een offerte samengesteld van een merk die voetbalkleding verkoopt. Hierin kan gezien worden waar een offerte aan moet voldoen. Leuk hulpmiddel!
- Book
- Dissertation
- • 16 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•offerte opdracht
-
Slimmer offertes maken • Saskia Kerkhof• ISBN 9789491863349
Aperçu 3 sur 16 pages
Een offerte samengesteld van een merk die voetbalkleding verkoopt. Hierin kan gezien worden waar een offerte aan moet voldoen. Leuk hulpmiddel!
Dit document is een paper. Hier wordt het volgende marketingvraagstuk behandeld: ‘Welke gevolgen heeft de coronacrisis op de huizenmarkt (vastgoed/makelaardij) en wat doet het met de huizenprijzen?’. DESTEP- analyse is hierbij toegepast, maar ook de marketingmix, afnemers - behoefte - technologie.
- Book
- Dissertation
- • 7 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•Paper schrijfopdracht - Coronacrisis & huizenmarkt
-
Servicemarketing. • Werner Pepels• ISBN 9783428380657
Aperçu 2 sur 7 pages
Dit document is een paper. Hier wordt het volgende marketingvraagstuk behandeld: ‘Welke gevolgen heeft de coronacrisis op de huizenmarkt (vastgoed/makelaardij) en wat doet het met de huizenprijzen?’. DESTEP- analyse is hierbij toegepast, maar ook de marketingmix, afnemers - behoefte - technologie.
Dit document is een Financieel plan van de minor: Marketing voor niet marketeers. Het financieel plan gaat over het produceren en verkopen van smartwatches. Er is een investeringsbegroting gemaakt, financieringsbegroting, MVA, kostprijsberekening, prijzen & marges, marktaandeel o.b.v. afzet & omzet, resultatenrekening, budget en ROI.
- Book
- Dissertation
- • 14 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•Financiel plan - Smartwatches
-
It\'s Not About the Money • Brent Kessel• ISBN 9780061234057
Aperçu 2 sur 14 pages
Dit document is een Financieel plan van de minor: Marketing voor niet marketeers. Het financieel plan gaat over het produceren en verkopen van smartwatches. Er is een investeringsbegroting gemaakt, financieringsbegroting, MVA, kostprijsberekening, prijzen & marges, marktaandeel o.b.v. afzet & omzet, resultatenrekening, budget en ROI.
Een samenvatting van het boek issuemanagement per hoofdstuk opgedeeld. Ook zijn er nog relevante artikelen in samengevat. De perfecte samenvatting voor je tentamen!
- Book
- Resume
- • 31 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•Merkreputatie
-
Issuesmanagement • Ferdinand Helmann, Frank Korver• ISBN 9789462364202
Aperçu 4 sur 31 pages
Een samenvatting van het boek issuemanagement per hoofdstuk opgedeeld. Ook zijn er nog relevante artikelen in samengevat. De perfecte samenvatting voor je tentamen!
Basisboek Online Marketing Samenvatting VOLLEDIGE SAMENVATTING ALLERNIEUWSTE DRUK 3e druk 2018. Met voorbeelden en inhoudsopgave. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 7148. Zelf heb ik een 9 gehaald door het leren van deze samenvatting.
- Book
- Resume
- • 56 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•Online Marketing
-
Basisboek online marketing • Marjolein Visser, Berend Sikkenga• ISBN 9789001887148
Aperçu 4 sur 56 pages
Basisboek Online Marketing Samenvatting VOLLEDIGE SAMENVATTING ALLERNIEUWSTE DRUK 3e druk 2018. Met voorbeelden en inhoudsopgave. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 7148. Zelf heb ik een 9 gehaald door het leren van deze samenvatting.
Basisboek Online Marketing Samenvatting VOLLEDIGE SAMENVATTING ALLERNIEUWSTE DRUK 3e druk 2018. Met voorbeelden en inhoudsopgave. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 7148. Zelf heb ik een 9 gehaald door het leren van deze samenvatting
- Book
- Resume
- • 56 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam•online marketing
-
Basisboek online marketing • Marjolein Visser, Berend Sikkenga• ISBN 9789001887148
Aperçu 4 sur 56 pages
Basisboek Online Marketing Samenvatting VOLLEDIGE SAMENVATTING ALLERNIEUWSTE DRUK 3e druk 2018. Met voorbeelden en inhoudsopgave. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 7148. Zelf heb ik een 9 gehaald door het leren van deze samenvatting