Amliedemoor
Sur cette page, vous trouverez tous les documents, offres groupées et cartes mémoire flash proposés par le vendeur amliedemoor.
- 2
- 0
- 0
Community
- Abonnés
- Abbonements
2 éléments
Samenvatting voor (consumenten) psychologie van Sana Sellami; 2e jaar communicatiemanagement thomas more mechelen
Deze samenvatting bevat alle sessies van de lessen consumentenpsychologie van het tweede jaar communicatiemanagement aan Thomas more mechelen hogeschool. Gebruikt voor het examen van 10/01/2023. 
Inhoud: 
sessie 1: inleiding tot psychologie 
sessie 2: conformiteit 
sessie 3: groepsprocessen 
sessie 4: prosociaal gedrag 
sessie 5: sociale perceptie en cognitie deel 1 
sessie 6: sociale perceptie en cognitie deel 2 
sessie 7 & 8: stereotype, vooroordelen en discriminatie 
sessie 9 & 10: attitude...
- Resume
- • 48 pages •
Deze samenvatting bevat alle sessies van de lessen consumentenpsychologie van het tweede jaar communicatiemanagement aan Thomas more mechelen hogeschool. Gebruikt voor het examen van 10/01/2023. 
Inhoud: 
sessie 1: inleiding tot psychologie 
sessie 2: conformiteit 
sessie 3: groepsprocessen 
sessie 4: prosociaal gedrag 
sessie 5: sociale perceptie en cognitie deel 1 
sessie 6: sociale perceptie en cognitie deel 2 
sessie 7 & 8: stereotype, vooroordelen en discriminatie 
sessie 9 & 10: attitude...
Samenvatting Branding & Strategie Communicatie Thomas More Mechelen
Dit is een samenvatting van alle lessen en casussen van branding & Strategie uit semester 1 van het 2e jaar communicatiemanagement van Thomas More door Greet Wachters. De leerstof uit de lessen & uit haar boek. Gebruikt voor het open vraag examen van 11/01/2023 
Inhoud; 
hoofdstuk 1: branding in a new decade 
hoofdstuk 2: het merk 
hoofdstuk 3: merkstrategie 
hoofdstuk 4: mentale merkidentiteit 
hoofdstuk 5: visuele merkidentiteit 
hoofdstuk 6: campagnestrategie 
hoofdstuk 7: advertising 
hoofds...
- Resume
- • 98 pages •
Dit is een samenvatting van alle lessen en casussen van branding & Strategie uit semester 1 van het 2e jaar communicatiemanagement van Thomas More door Greet Wachters. De leerstof uit de lessen & uit haar boek. Gebruikt voor het open vraag examen van 11/01/2023 
Inhoud; 
hoofdstuk 1: branding in a new decade 
hoofdstuk 2: het merk 
hoofdstuk 3: merkstrategie 
hoofdstuk 4: mentale merkidentiteit 
hoofdstuk 5: visuele merkidentiteit 
hoofdstuk 6: campagnestrategie 
hoofdstuk 7: advertising 
hoofds...