Garantie de satisfaction à 100% Disponible immédiatement après paiement En ligne et en PDF Tu n'es attaché à rien
logo-home
MAR 3023 EXAMS WITH VERIFIED SOLUTIONS BUNDLE $24.49   Ajouter au panier

Pack

MAR 3023 EXAMS WITH VERIFIED SOLUTIONS BUNDLE

MAR 3023 Exam with Correct Solutions| MAR 3023 Exam with Right Answers| MAR 3023 FSU Exam with Verified Answers| MAR 3023 Hopkins Exam Correctly Solved| MAR 3023 Study Guide Questions with 100% Correct Answers| MAR 3023 UCF Test Correctly Solved| MAR 3023 FSU Exam with Correct Answers| MAR 3023 Que...

[Montrer plus]
9 éléments

MAR 3023 Exam with Correct Solutions

(0)
$10.49

"The aim of marketing is to know and understand customers so well that the product or service fits them and sells itself," who said this? - Peter Drucker What are the goals in Pricing? - To determine product prices and to determine the exact value of exchange What are the three Popular Mac...

Voir l'exemple

MAR 3023 Exam with Right Answers

(0)
$10.49

SWOT - Strengths, weakness, opportunity, threat SBU - Strategic business unit: a division or unity within a larger parent company Origins of Marketing Strategy - Mission statement, corporate strategy, business unit strategy, marketing strategy, 4 p's Market share - % of a market that a...

Voir l'exemple

MAR 3023 FSU Exam with Verified Answers

(0)
$9.99

What does internal marketing focus on - the process and the people (employees) Common idea that if you treat employees well, they will be better employees and treat customers well. What is empowerment - Giving employees the power to act immediately, decisively, and without fear in order to att...

Voir l'exemple

MAR 3023 Hopkins Exam Correctly Solved

(0)
$10.49

Customer Centric Marketing - Developing collaborative relationships with customers based on focusing on their individual needs and concerns -has not always been this way. Customer hasn't always been right Relationship Marketing - -Establishing long term mutual satisfying, buyer seller relatio...

Voir l'exemple

MAR 3023 Study Guide Questions with 100% Correct Answers

(0)
$12.49

A brand extension is: - Giving new products the same name as old products. Which if the following is considered a scare resource in new product development? - Location in geographic space; Consumers' perceptual space; & Shelf space Which of the following is considered a free rider advantage...

Voir l'exemple

MAR 3023 UCF Test Correctly Solved

(0)
$10.49

4 Major Growth Strategies - Market Penetration, Market Development, Product Development, Diversification A growth strategy that employs the existing marketing mix and focuses the firm's efforts on existing customers. - Market Penetration Strategy A growth strategy that employs the existing ...

Voir l'exemple

MAR 3023 FSU Exam with Correct Answers

(0)
$9.99

Types of Research - Applied Research & Basic Applied Research - research designed to solve a specific problem - usually for a specific company (e.g., consulting). Basic Research - research designed to extend knowledge of marketing phenomena. Ex. McDonald receives complainants Two Types ...

Voir l'exemple

MAR 3023 Questions and Verified Answers

(0)
$10.19

Reliability - consumers know what they're going to get; they can count on the service to deliver what have been promised. This is the most important aspect of service quality. Assurance - The service provider guarantees its customers that things are going to be taken care of and that they are ...

Voir l'exemple

MAR 3023 Review Questions with 100% Correct Solutions

(0)
$10.79

Oligopoly - when a few sellers control supply, usually due to entry barriers Monopolistic - when firms in competitive industries attempt to differentiate a product, a "normal" market Pure Competition - exists when there are a large number of sellers with similar products and low barriers ...

Voir l'exemple
avatar-seller

Les avantages d'acheter des résumés chez Stuvia:

Qualité garantie par les avis des clients

Qualité garantie par les avis des clients

Les clients de Stuvia ont évalués plus de 700 000 résumés. C'est comme ça que vous savez que vous achetez les meilleurs documents.

L’achat facile et rapide

L’achat facile et rapide

Vous pouvez payer rapidement avec iDeal, carte de crédit ou Stuvia-crédit pour les résumés. Il n'y a pas d'adhésion nécessaire.

Focus sur l’essentiel

Focus sur l’essentiel

Vos camarades écrivent eux-mêmes les notes d’étude, c’est pourquoi les documents sont toujours fiables et à jour. Cela garantit que vous arrivez rapidement au coeur du matériel.

Foire aux questions

Qu'est-ce que j'obtiens en achetant ce document ?

Vous obtenez un PDF, disponible immédiatement après votre achat. Le document acheté est accessible à tout moment, n'importe où et indéfiniment via votre profil.

Garantie de remboursement : comment ça marche ?

Notre garantie de satisfaction garantit que vous trouverez toujours un document d'étude qui vous convient. Vous remplissez un formulaire et notre équipe du service client s'occupe du reste.

Auprès de qui est-ce que j'achète ce résumé ?

Stuvia est une place de marché. Alors, vous n'achetez donc pas ce document chez nous, mais auprès du vendeur kharowl. Stuvia facilite les paiements au vendeur.

Est-ce que j'aurai un abonnement?

Non, vous n'achetez ce résumé que pour $24.49. Vous n'êtes lié à rien après votre achat.

Peut-on faire confiance à Stuvia ?

4.6 étoiles sur Google & Trustpilot (+1000 avis)

78998 résumés ont été vendus ces 30 derniers jours

Fondée en 2010, la référence pour acheter des résumés depuis déjà 14 ans

Commencez à vendre!

Récemment vu par vous


$95.41 $24.49
  • (0)
  Ajouter