Rijksuniversiteit Groningen (RUG) • Onderwijskunde
Derniers ajouts au Onderwijskunde @ Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Vous cherchez des notes Onderwijskunde à Rijksuniversiteit Groningen (RUG) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Onderwijskunde à Rijksuniversiteit Groningen (RUG).
-
33
- 0
-
6
Cours Onderwijskunde @ Rijksuniversiteit Groningen (RUG)
Notes disponibles pour les cours suivants de Onderwijskunde à Rijksuniversiteit Groningen (RUG)
-
Bedrijfseconomie 1
-
Curriculumtheorie 2
-
Digitale leeromgevingen 4
-
Leerproblemen en gedragsproblemen 1
-
Methode en Technieken 2
-
Methoden en technieken van evaluatieonderzoek 2
-
Methoden en Technieken1 3
-
Methods and techniques for evaluation-research 2
-
Onderwijsbeleid PAMAOW06 1
-
Onderwijsbeleid PAMAOK007 3
-
Onderwijsleerproblemen 1
-
Ontwikkelings en onderwijspsychologie 1
-
Ontwikkelingspsychologie 1
-
Pedagogische taken van het onderwijs 3
-
Theorie van Leren en Instructie 5
-
Theory of Learning and Instruction 1
Livres bien-aimés Rijksuniversiteit Groningen (RUG) • Onderwijskunde
Anita Woolfolk Hoy • ISBN 9781292095301
Dernières notes et résumés Rijksuniversiteit Groningen (RUG) • Onderwijskunde
Handige uitwerking van de colleges Onderwijsbeleid dat gegeven wordt tijdens de master Onderwijswetenschappen: onderwijsinnovatie (Rijksuniversiteit Groningen). De samenvatting bevat alle inhoud van de college PowerPoints met bijbehorende aantekeningen.
- Notes de cours
- • 35 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Onderwijsbeleid
Aperçu 4 sur 35 pages
Handige uitwerking van de colleges Onderwijsbeleid dat gegeven wordt tijdens de master Onderwijswetenschappen: onderwijsinnovatie (Rijksuniversiteit Groningen). De samenvatting bevat alle inhoud van de college PowerPoints met bijbehorende aantekeningen.
. Samenvatting van alle artikelen voor het vak Theorie of Learning and Instruction (theorie van leren en instructie) voor de master onderwijswetenschappen
Alexander, P. A., Schallert, D. L., & Reynolds, R. E. (2009). What is learning anyway? A topographical perspective considered. Educational Psychologist, 44(3), 176–192. 
Rimm-Kaufman, S. E., & Pianta, R. C. (2000). An ecological perspective on the transition to kindergarten: A theoretical framework to guide empirical research. Journal of App...
- Resume
- • 39 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Theory of Learning and Instruction
Aperçu 4 sur 39 pages
. Samenvatting van alle artikelen voor het vak Theorie of Learning and Instruction (theorie van leren en instructie) voor de master onderwijswetenschappen
Alexander, P. A., Schallert, D. L., & Reynolds, R. E. (2009). What is learning anyway? A topographical perspective considered. Educational Psychologist, 44(3), 176–192. 
Rimm-Kaufman, S. E., & Pianta, R. C. (2000). An ecological perspective on the transition to kindergarten: A theoretical framework to guide empirical research. Journal of App...
Samenvatting van alle artikelen voor het vak Theorie of Learning and Instruction (theorie van leren en instructie) voor de master onderwijswetenschappen. 
Alexander, P. A., Schallert, D. L., & Reynolds, R. E. (2009). What is learning anyway? A topographical perspective considered. Educational Psychologist, 44(3), 176–192. 
Rimm-Kaufman, S. E., & Pianta, R. C. (2000). An ecological perspective on the transition to kindergarten: A theoretical framework to guide empirical research. Journal of App...
- Resume
- • 39 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Theorie van Leren en Instructie
Aperçu 4 sur 39 pages
Samenvatting van alle artikelen voor het vak Theorie of Learning and Instruction (theorie van leren en instructie) voor de master onderwijswetenschappen. 
Alexander, P. A., Schallert, D. L., & Reynolds, R. E. (2009). What is learning anyway? A topographical perspective considered. Educational Psychologist, 44(3), 176–192. 
Rimm-Kaufman, S. E., & Pianta, R. C. (2000). An ecological perspective on the transition to kindergarten: A theoretical framework to guide empirical research. Journal of App...
Nederlandse samenvatting (met overwegend behoud van Engelse termen) van Hoofdstuk 1 t/m 12 van het boek Educational Psyhcology, van Anita Woolfolk. Behorende bij het vak Ontwikkelings en onderwijspsychologie. 

- Book
- Resume
- • 48 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Ontwikkelings en onderwijspsychologie
-
Educational Psychology • Anita Woolfolk Hoy• ISBN 9781292095301
Aperçu 4 sur 48 pages
Nederlandse samenvatting (met overwegend behoud van Engelse termen) van Hoofdstuk 1 t/m 12 van het boek Educational Psyhcology, van Anita Woolfolk. Behorende bij het vak Ontwikkelings en onderwijspsychologie. 

Samenvatting van het boek Basisboek Methoden en Technieken, Kwantitatief praktijkgericht onderzoek op wetenschappelijke basis van Baarda, Bakker, Van der Hulst, Julsing, Fischer, Van Vianen en De Goede. Bevat Hoofdstuk 0 (normaal alleen online te verkrijgen als je het boek koopt met code) tot en met hoofdstuk 7.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 30 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Methoden en Technieken1
-
Basisboek Methoden en Technieken incl. toegang tot Prepzone • Ben Baarda, Esther Bakker• ISBN 9789001877095
-
Alles voor €5• Par Renske793
Aperçu 3 sur 30 pages
Samenvatting van het boek Basisboek Methoden en Technieken, Kwantitatief praktijkgericht onderzoek op wetenschappelijke basis van Baarda, Bakker, Van der Hulst, Julsing, Fischer, Van Vianen en De Goede. Bevat Hoofdstuk 0 (normaal alleen online te verkrijgen als je het boek koopt met code) tot en met hoofdstuk 7.
Samenvatting van het boek Effectonderzoek in de gedragswetenschappen van Van Loon, Van der Meulen en Minnaert. Hoofdstuk 3 tot en met hoofdstuk 6.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 46 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Methoden en Technieken1
-
Effectonderzoek in de gedragswetenschappen. • Daphne van Loon, Bieuwe F. van der Meulen• ISBN 9789044133172
-
Alles voor €5• Par Renske793
Aperçu 4 sur 46 pages
Samenvatting van het boek Effectonderzoek in de gedragswetenschappen van Van Loon, Van der Meulen en Minnaert. Hoofdstuk 3 tot en met hoofdstuk 6.
In 2016-2017 is de content van het vak Digitale leeromgeving in de master Onderwijskunde aangepast. In deze samenvatting zijn de hoofdstukken uit het boek E learning and the science of instruction (4e druk) opgenomen en de 3 artikelen die geleerd moeten worden.
- Book
- Resume
- • 55 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Digitale leeromgevingen
-
E-Learning and the Science of Instruction • Ruth C. Clark, Richard E. Mayer• ISBN 9781119158660
Aperçu 3 sur 55 pages
In 2016-2017 is de content van het vak Digitale leeromgeving in de master Onderwijskunde aangepast. In deze samenvatting zijn de hoofdstukken uit het boek E learning and the science of instruction (4e druk) opgenomen en de 3 artikelen die geleerd moeten worden.
Nederlandse Samenvatting van Handbook of educational psychology
- Resume
- • 51 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Theorie van Leren en Instructie
Aperçu 3 sur 51 pages
Nederlandse Samenvatting van Handbook of educational psychology
Nederlandse samenvatting van het Handbook of learning disabilities
- Resume
- • 27 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Leerproblemen en gedragsproblemen
Aperçu 3 sur 27 pages
Nederlandse samenvatting van het Handbook of learning disabilities
Samenvatting van het boek The struggle for the American curriculum derde editie
- Book
- Resume
- • 37 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Curriculumtheorie
-
The Struggle for the American Curriculum, 1893-1958 • Herbert M. Kliebard, Herb Kliebard• ISBN 9780415948913
Aperçu 1 sur 37 pages
Samenvatting van het boek The struggle for the American curriculum derde editie