Rijksuniversiteit Groningen (RUG) • Academische Pabo
Derniers ajouts au Academische Pabo @ Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Vous cherchez des notes Academische Pabo à Rijksuniversiteit Groningen (RUG) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Academische Pabo à Rijksuniversiteit Groningen (RUG).
-
268
-
4
-
16
Cours Academische Pabo @ Rijksuniversiteit Groningen (RUG)
Notes disponibles pour les cours suivants de Academische Pabo à Rijksuniversiteit Groningen (RUG)
-
AOLB 1
-
Basiskennis taal 2
-
Beeldende vormgeving 1
-
Diagnostiek en Behandeling 2
-
Diagnostiek en Behandeling deel B 1
-
Diagnostiek en Hulpverlening 4
-
Diagnostiek en Interventie in het Onderwijs 5
-
Effectiviteit van het onderwijs 1
-
Effectiviteit van het onderwijs en Levenslang Leren 2
-
Effectiviteit van Onderwijs en levenslang leren PABA-A404 1
-
Gedrag in de Klas PABA-A308 16
-
Gedragsproblemen 2
-
Geestelijke stromingen 1
-
Geestelijke Stromingen 1 3
-
Geestelijke stromingen 2 PABA-H208 1
-
Geschiedenis, Aardrijkskunde en Natuur 1
-
Godsdienst 1
-
Hoogbegaafdheid 1
-
Inleiding Onderzoek 9
-
Inleiding orthopedagogiek 8
-
Inleiding orthopedagogiek diagnostiek en hulpverlening 1
-
Kennisbasistoets 2
-
Klassenmanagement 2
-
Kwalitatieve methoden in de sociale wetenschappen 2
-
Leer- en onderwijsproblemen 5
-
Leren lesgeven en reflecteren 1
-
Levensbeschouwing 4
-
Methoden en Technieken PABA-A212 9
-
Methoden en Technieken 1 1
-
Methoden en technieken 2 PABA-A310 2
-
Methodologie 1 1
-
Onderwijs 1
-
Onderwijs en Ontwikkelingspsychologie 13
-
Onderwijs Ontwerpen PABA-A403 6
-
Onderwijs- en Ontwikkelingspsychologie 2 2
-
Onderwijs, organisaties en onderwijsverandering PABA-A402 1
-
Onderwijskunde 2
-
Onderwijssociologie 18
-
Ontwikkelings en onderwijspsychologie 2
-
Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie 15
-
Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie 1 1
-
OOP1 2
-
Organisaties in beeld 2
-
Orthopedagogische Diagnostiek en Interventie in het Onderwijs 1
-
Pedagogische taken van het onderwijs 7
-
Rekenen 8
-
Rekenen 1 5
-
Rekenen 2 10
-
Schrijfvaardigheid op bord en papier 1
-
Statische modellen 1 1
-
Statistiek 2 1
-
Statistiek 3 1
-
Statistische modellen 1 1
-
Statistische Modellen 2 1
-
Taal 14
-
Taal 1 14
-
Taal 2 8
-
Taal 3 1
-
Testtheorie 5
-
Toelating geschiedenis 1
-
Wereldoriëntatie 7
-
Wereldoriëntatie 1 2
-
Wereldoriëntatie 2 5
-
Wereldoriëntatie 3 PABA-H307 3
-
Wereldoriëntatie I 1
-
Zorg voor leren PABA-A307 10
-
Zorgen voor Leren 1
Livres bien-aimés Rijksuniversiteit Groningen (RUG) • Academische Pabo
Dr. Uwe Flick • ISBN 9781446267790
Bert Hoogveld, Ameike Janssen-Noordman • ISBN 9789001886318
Robert S. Siegler, Judy Deloache • ISBN 9781429242318
Robert S. Siegler, Judy S. Deloache • ISBN 9781429253758
Jos van Remundt, Simon Deen • ISBN 9789023253075
Suzanne Sjoers, Suzanne Sjoers • ISBN 9789065080998
Monique Thoonsen, Carmen Lamp • ISBN 9789492525567
Alan Agresti, Barbara Finlay • ISBN 9780137131501
A.M.B. Jansen-Noordman, J.J.G. van Merrienboer • ISBN 9789001432461
Noëlle Pameijer, Tanja van Beukering • ISBN 9789033462467
Marije Bakker, Pieter Gerrits • ISBN 9789065086471
Dernières notes et résumés Rijksuniversiteit Groningen (RUG) • Academische Pabo
Samenvatting van H1 t/m H6
- Book
- Resume
- • 18 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•onderwijs, organisaties en onderwijsverandering
-
The New Meaning of Educational Change • Michael Fullan• ISBN 9781138641396
Aperçu 3 sur 18 pages
Samenvatting van H1 t/m H6
In deze beknopte samenvatting staan oorzaken van onrustige leerlingen in de klas. Ook staat er in beschreven welke stratgie je kan gebruiken om het onrustige verstorende gedrag te verminderen.
- Book
- Resume
- • 7 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Hoogbegaafdheid
-
Wiebelen en friemelen in de klas • Monique Thoonsen, Carmen Lamp• ISBN 9789492525567
Aperçu 2 sur 7 pages
In deze beknopte samenvatting staan oorzaken van onrustige leerlingen in de klas. Ook staat er in beschreven welke stratgie je kan gebruiken om het onrustige verstorende gedrag te verminderen.
Samenvatting voor het vak wereldoriëntatie 3 van de Academische Pabo in Groningen (jaar 3). Er zijn drie hoofdstukken van het boek NatuurOnderwijs Inzichtelijk (van Kersbergen & Haarhuis) samengevat, H5 t/m H7. Indien je in Groningen studeert, is dit de tentamenstof.
- Book
- Resume
- • 29 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Wereldoriëntatie 3
-
Natuuronderwijs inzichtelijk • Carla Kersbergen, Amito Haarhuis• ISBN 9789046904879
Aperçu 3 sur 29 pages
Samenvatting voor het vak wereldoriëntatie 3 van de Academische Pabo in Groningen (jaar 3). Er zijn drie hoofdstukken van het boek NatuurOnderwijs Inzichtelijk (van Kersbergen & Haarhuis) samengevat, H5 t/m H7. Indien je in Groningen studeert, is dit de tentamenstof.
Bij deze mijn samenvatting van ALLE artikelen behorende bij het vak Effectiviteit van Onderwijs en Levenslang Leren aan de Academische Pabo in Groningen. 

De volgende artikelen zijn samengevat:
- Scheerens, J., & Bosker, R. J. (1997). Size, stability and consistency of school effects.
- Timmermans, A., Doolaard, S., & Wolf, I. de (2011). Conceptual and empirical differences among various value-added models for accountability. 
- Damme, J. van, Opdenakker, M.-C., Landeghem, G. van, Fraine, B. de...
- Resume
- • 38 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Effectiviteit van Onderwijs en levenslang leren
Aperçu 2 sur 38 pages
Bij deze mijn samenvatting van ALLE artikelen behorende bij het vak Effectiviteit van Onderwijs en Levenslang Leren aan de Academische Pabo in Groningen. 

De volgende artikelen zijn samengevat:
- Scheerens, J., & Bosker, R. J. (1997). Size, stability and consistency of school effects.
- Timmermans, A., Doolaard, S., & Wolf, I. de (2011). Conceptual and empirical differences among various value-added models for accountability. 
- Damme, J. van, Opdenakker, M.-C., Landeghem, G. van, Fraine, B. de...
Dit is een samenvatting van het boek 'Innovatief Onderwijs Ontwerpen - De ontwerpprincipes van het 4CID-model' (2017)

Het is een samenvattingen van H1 t/m H6 (zonder paragraaf 3.5). 
Het is een uitgebreide samenvatting met alle afbeeldingen die ook in het boek staan.
- Book
- Resume
- • 31 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Onderwijs Ontwerpen
-
Innovatief onderwijs ontwerpen • Bert Hoogveld, Ameike Janssen-Noordman• ISBN 9789001886318
Aperçu 4 sur 31 pages
Dit is een samenvatting van het boek 'Innovatief Onderwijs Ontwerpen - De ontwerpprincipes van het 4CID-model' (2017)

Het is een samenvattingen van H1 t/m H6 (zonder paragraaf 3.5). 
Het is een uitgebreide samenvatting met alle afbeeldingen die ook in het boek staan.
Samenvatting van het volgende artikel: Gerber, Michael M. (2005). Teachers Are Still the Test:
- Resume
- • 2 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Diagnostiek en Interventie in het Onderwijs
Aperçu 1 sur 2 pages
Samenvatting van het volgende artikel: Gerber, Michael M. (2005). Teachers Are Still the Test:
Samenvatting van het het boek: How to Design and Evaluate Research in Education, geschreven door Fraenkel. De hoofdstukken 1, 4, 6-9, 13-18 en 21-23 zijn samengevat. Als je in Groningen studeert is dit alle tentamenstof voor het vak Methoden en technieken 2.
- Book
- Resume
- • 34 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Methoden en technieken 2
-
How to Design and Evaluate Research in Education • Jack R. Fraenkel, Norman E. Wallen• ISBN 9781259253928
Aperçu 4 sur 34 pages
Samenvatting van het het boek: How to Design and Evaluate Research in Education, geschreven door Fraenkel. De hoofdstukken 1, 4, 6-9, 13-18 en 21-23 zijn samengevat. Als je in Groningen studeert is dit alle tentamenstof voor het vak Methoden en technieken 2.
Samenvatting boek Effectonderzoek in de gedragswetenschappen H2 t/m H6 voor tentamen Methoden en technieken (AOLB jaar 2)
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 32 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Methoden en Technieken
-
Effectonderzoek in de gedragswetenschappen. • Daphne van Loon, Bieuwe F. van der Meulen• ISBN 9789044133172
-
Tentamen Methoden en Technieken van onderzoek 2 (AOLB jaar 2)• Par l09
Aperçu 4 sur 32 pages
Samenvatting boek Effectonderzoek in de gedragswetenschappen H2 t/m H6 voor tentamen Methoden en technieken (AOLB jaar 2)
Dit is mijn samenvatting van het boek de sociale ontwikkeling van het schoolkind, geschreven door Jan van der Ploeg. Het gevat de hoofdstukken 1, 6, 7, 8 en 10 t/m 12. Voor het vak Gedrag in de klas verwijs ik je naar mijn bundel: Gedrag in de klas.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 18 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Gedrag in de Klas
-
De sociale ontwikkeling van het schoolkind • Jan van der Ploeg• ISBN 9789031383863
-
Gedrag in de klas• Par Wellie340
Aperçu 3 sur 18 pages
Dit is mijn samenvatting van het boek de sociale ontwikkeling van het schoolkind, geschreven door Jan van der Ploeg. Het gevat de hoofdstukken 1, 6, 7, 8 en 10 t/m 12. Voor het vak Gedrag in de klas verwijs ik je naar mijn bundel: Gedrag in de klas.
Dit is mijn samenvatting voor het boek Pesten op school, geschreven door van der Meulen en Reijntjes. Het bevat de hoofdstukken 1, 4, 5, 7 & 8. Voor een samenvatting van het vak Gedrag in de klas verwijs ik je naar mijn bundel: Gedrag in de klas.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 15 pages's •
-
Rijksuniversiteit Groningen•Gedrag in de Klas
-
Pesten op school • • ISBN 9789089536303
-
Gedrag in de klas• Par Wellie340
Aperçu 3 sur 15 pages
Dit is mijn samenvatting voor het boek Pesten op school, geschreven door van der Meulen en Reijntjes. Het bevat de hoofdstukken 1, 4, 5, 7 & 8. Voor een samenvatting van het vak Gedrag in de klas verwijs ik je naar mijn bundel: Gedrag in de klas.