Radboud Universiteit Nijmegen (RU) • Communicatie- en Informatiewetenschappen
Derniers ajouts au Communicatie- en Informatiewetenschappen @ Radboud Universiteit Nijmegen (RU). Vous cherchez des notes Communicatie- en Informatiewetenschappen à Radboud Universiteit Nijmegen (RU) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Communicatie- en Informatiewetenschappen à Radboud Universiteit Nijmegen (RU).
-
699
-
241
-
50
Cours Communicatie- en Informatiewetenschappen @ Radboud Universiteit Nijmegen (RU)
Notes disponibles pour les cours suivants de Communicatie- en Informatiewetenschappen à Radboud Universiteit Nijmegen (RU)
-
Academic and Professional Language Skills English LET-CIWB303E-IBC 1
-
Accounting MAN-BCU168 1
-
Algemene Academische Vaardigheden LET-CIWB156 2
-
Algemene Communicatieve Vaardigheden 2
-
Antieke en moderne retorica 1
-
Antropologie 1
-
Argumentatieanalyse LET-CIWB254 7
-
BCO 1
-
Bedrijfscommunicatie en Informatie- 1
-
Bedrijfscommunicatie en Informatie- en CommunicatieTechnologie 2
-
Bedrijfscommunicatie Onderzoek 2
-
Bedrijfscommunicatie- Onderzoek 4
-
Bedrijfscommunicatieonderzoek 1
-
Beinvloeding in de sociale context 2
-
Beinvloeding in entertainment media 1
-
Beschrijvende Statistiek SOW-MTB1002] 6
-
Bouwstenen van de taal Engels 1
-
Bouwstenen van de Taal Engels 2 1
-
Building Blocks English 1 1
-
Building Blocks of English 1 1
-
Communicatie & Beïnvloeding CWB2025 3
-
Communicatie & Cultuur 1
-
Communicatie en Beïnvloeding 8
-
Communicatie en cultuur 5
-
Communicatie en gedrag in organisaties LET-CIWB152 2
-
Communicatie en Informatie 3
-
Communicatie identiteit en reputatie 1
-
Communicatie, gedrag & beïnvloeding 1
-
Communicatie, Gedrag en Beïnvloeding LET-CIWM414 17
-
Communicatie, identiteit en reputatie 4
-
Communicatie, identiteit en reputatie - LET-CIWM411 LET-CIWM4 2
-
Communicatiemanagement 4
-
Communication and Behaviour in Organisations 1
-
Consumer Culture - Lury 1
-
Corporate communicatie 7
-
Corporate Communication LET-CIWB150-IBC 9
-
Corporate Communication - CIWB150 CIWB150 1
-
Corpusonderzoek 3
-
Crisiscommunicatie en Webcare LET-CIWB354 1
-
Cross cultural Language Use English LET-CIWB301E-IBC 4
-
Current Theories of Persuasion and Resistance SOW-CWM050 1
-
Dataverzameling en Analyse LET-CIWM410 2
-
De verhalende mens 1
-
Digitale mediatechnologie SOW-CWB1017 5
-
Entertainment, media en welbevinden SOW-CWM020 1
-
Ethiek van de Digitale Media 5
-
Experiment: onderzoek 1
-
Externe communicatie 4
-
Filosofie van de communicatie 1
-
Filosofie van de Communicatiewetenschap 2
-
Foreign Languages in Advertising LET-CIWB268-IBC 1
-
Gedrag & Omgeving 1
-
Gedrag en omgeving SOW-PSB1BE06N 2
-
Gedrag En Omgeving 1: Inleiding SOW-PSB1BE05N 4
-
Gedragssturende Documenten 8
-
Gedragssturende documenten en ICT 1
-
Gedragsturende documenten en informatie en communi 1
-
Gedragsturende documenten en informatie en communicatietechnologie 6
-
Gedragsturende documenten, ICT en Cultuur 5
-
Gendertheorie I 1
-
Geschiedenis van het Christendom 1
-
Gezondheidscommunicatie LET-CIWB257 16
-
HM04 Neural control of movement and posture 1
-
Hoofdvragen van de sociologie 8
-
Informatie-explosie 4
-
Informatiewetenschap LET-CIWB158 5
-
Informatiewetenshap 1
-
Information Science LET-CIWB158 7
-
Inhoudsanalyse 1
-
Inleiding bedrijfscommunicatie en ICT 6
-
Inleiding Communicatiewetenschap 1
-
Inleiding in de communicatie 1
-
Inleiding in de communicatiewetenschap 16
-
Inleiding in de psychologie / Gedrag en omgeving 1
-
Inleiding in de sociale psychologie 1
-
Inleiding in de Sociologie 2
-
Inleiding Organisatie 1
-
Innovaties in de communicatie 1
-
Interactie-analyse LET-CIWB261 1
-
Intercultural communication CIWB152 1
-
Intercultureel Management 1
-
Intercultureel Onderzoek 2
-
Intercultureel Ondezoek 1
-
Interculturele communicatie LET-CIWB152-IBC 44
-
Internationale Markt Engels LET-CIWB101E 1
-
Interne communicatie LET-CIWB262-2019 27
-
Interne Communicatie en ICT 16
-
Introductie Communicatiewetenschap SOW-CWB1019-2020-SEM1-V 20
-
Introductie Communicatiewetenschap en Mediareflectie 2
-
Introductie in de Sociale Psychologie 1
-
Italiaanse grammatica 1
-
Journalistiek en Samenleving in Transitie 3
-
Kwalitatief onderzoek 1
-
Language and Communication LET-CIWB266-IBC 6
-
Language and Thought LET-CIWB266-IBC 1
-
Leerproject 1 3
-
Leerproject 2 1
-
Leerproject 3 SOW-CWB2026 2
-
Leerproject 3 Experiment 1
-
Leerproject 3: experiment SOW-CWB2026 3
-
Leerproject, inhoudsanalyse 1
-
LET-CIWB257 Gezondheidscommunicatie LET-CIWB257 1
-
LET-CIWCC100 Wijsgerige reflectie 1
-
Management en Organisatie 1
-
Marketing 3
-
Marketing communicatie 1
-
Marketing Communication LET-CIWB153-IBC 8
-
Marketingcommunicatie LET_CIWB153 17
-
Massamedia als maatschappelijke instituties 1
-
Media & Beïnvloeding SOW-CWB2025 9
-
Media & Informatie SOW-CWB20 2
-
Media & samenleving LET-CIWB260 1
-
Media Content SOW-CWB2023 5
-
Media en Beïnvloeding SOW-CWB2025 9
-
Media en Informatie SOW-CWB2024 15
-
Media en Publiek 1
-
Media reflectie 2
-
Media, Entertainment & Culture 1
-
Media, entertainment and culture SOW-CWB2027 8
-
Media, journalistiek en beleid 1
-
Mediagebruik SOW-CWB2022 8
-
Medialeer 3
-
Medialeer syntaxis en landschap 3
-
Medialeer: syntaxis en landschap 7
-
Mediareflectie SOW-CWB1014 4
-
Mediareflectie Mediagebruik Medialeer Media 1
-
Meetmodellen voor grootschalig publieksonderzoek 1
-
Methode van onderzoek 1
-
Methode van Onderzoek A 1
-
Methoden Communicatiewetenschap SOW-CWB0026 6
-
Methoden van onderzoek SOW-MTB1001 7
-
Methoden van onderzoek A 11
-
Methoden van Onderzoek B SOW-MTB2043 9
-
Narratieve communicatie LET-CIWM473 1
-
Nieuwe media en sociale media CIWB260 2
-
Onderzoek naar communicatie en beïnvloeding 6
-
Onderzoeksmethoden SOW-CWM060 6
-
Onderzoeksmethodologie 5
-
Onderzoeksmethodologie 2 LET-CIWB265 1
-
Onderzoeksmethodologie II LET-CIWB265-2020-PER_3-V 7
-
Ontwerp van overtuigende teksten LET-CIWB267-2020-PER_3-V 16
-
Organisatie en Management 1
-
Organisation & Environment MAN-MOR003 2
-
Organisation & Management LET-CIWB151-IBC 1
-
Organisation and Management LET-CIWB151-IBC 1
-
Overheidscommunicatie 2
-
Overtuigende Teksten LET-CIWB267 2
-
Persuasion in Entertainmentmedia 1
-
Research Methodology LET-CIWB155-IBC 2
-
Social media and New media 2
-
Sociale Media en Nieuwe Media LET-CIWB260 21
-
Sociale Psychologie 4
-
Sociologie 2
-
Statistiek LET-CIWB253 11
-
Statistiek A 2
-
Statistiek A & B, 1e en 2e jaar 6
-
Statistiek a/b 1
-
Statistiek Communicatiewetenschap SOWMTB0005 3
-
Statistiek pre-master LET-CIWB253-2019 3
-
Strategische communicatie 3
-
Survey 1
-
Taal en Communicatie 5
-
Taal, cognitie en communicatie 1
-
Taal, Communicatie en Media 1
-
Theorieën media-effecten 3
-
Theorieën Over Media-effecten 5
-
Theorieën over mediaboodschappen 2
-
Theorieën over mediagebruik SOW-CWB2022 7
-
Toeleiding masterclasses 1
-
Toetsende statistiek 2
-
Vorm en betekenis 1
-
Weerstand tegen beïnvloeding 2
-
Wijsgerige Reflectie 6
-
Wijsgerige reflectie - bedrijfscommunicatie 1
-
Woorden 1
-
Woorden en Woordgebruik 1
-
Young Consumers 1
Livres bien-aimés Radboud Universiteit Nijmegen (RU) • Communicatie- en Informatiewetenschappen
Andy Field • ISBN 9781526419514
Hans Hoeken, Jos Hornikx • ISBN 9789046903292
Marinel Gerritsen, Marie-Thérèse Claes • ISBN 9789046905272
ISBN 9780415824545
W. James Potter, W.James Potter • ISBN 9781506366289
Tom Gilovich, Dacher Keltner • ISBN 9780393421354
Marcel Becker • ISBN 9789089533296
Marc Andrews, Baaren van Rick • ISBN 9789492493941
Dustin Kidd • ISBN 9780813349121
Andrzej Huczynski, David Buchanan • ISBN 9781292092881
J. Brinkman • ISBN 9789001834142
Jos Hornikx, Lettica Hustinx • ISBN 9789046901694
Dustin Kidd, Dustin Kidd • ISBN 9780813350875
Dernières notes et résumés Radboud Universiteit Nijmegen (RU) • Communicatie- en Informatiewetenschappen
Dit is samenvatting van bepaalde hoofdstukken van het boek Health Communication (ISBN: 9780415824545). De hoofdstukken 1, 4, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15 en 16 zijn samengevat. Ze staan in de volgorde van hoe de stof wordt besproken in de colleges van het vak Gezondheidscommunicatie bij de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit.
- Book
- Resume
- • 37 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Gezondheidscommunicatie
-
Health Communication • • ISBN 9781134063703
Aperçu 4 sur 37 pages
Dit is samenvatting van bepaalde hoofdstukken van het boek Health Communication (ISBN: 9780415824545). De hoofdstukken 1, 4, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15 en 16 zijn samengevat. Ze staan in de volgorde van hoe de stof wordt besproken in de colleges van het vak Gezondheidscommunicatie bij de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit.
Samenvatting Organizational Behaviour - Interne communicatie. Hoofdstuk 7, 19, 5, 6, 9, 8, 12, 10, 11, 21, 13.
- Book
- Resume
- • 93 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Interne communicatie
-
Organizational Behaviour • David Buchanan, Andrzej Huczynski• ISBN 9781292251578
Aperçu 4 sur 93 pages
Samenvatting Organizational Behaviour - Interne communicatie. Hoofdstuk 7, 19, 5, 6, 9, 8, 12, 10, 11, 21, 13.
Samenvatting communicatie en gedrag in organisatie/ interne communicatie. Hoofdstuk 7, 19, 5, 6, 9, 8, 12, 10, 11, 21, 13.
- Book
- Resume
- • 93 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Communicatie en gedrag in organisaties
-
Organizational Behaviour • David Buchanan, Andrzej Huczynski• ISBN 9781292251578
Aperçu 4 sur 93 pages
Samenvatting communicatie en gedrag in organisatie/ interne communicatie. Hoofdstuk 7, 19, 5, 6, 9, 8, 12, 10, 11, 21, 13.
Samenvatting van Marketing Communication in het Nederlands met de begrippen in het Engels. Ideaal voor als je de stof in het Nederlands wilt leren voor een engels talig tentamen!
- Book
- Resume
- • 74 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Marketing Communication
-
Marketing Communications • Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens• ISBN 9781292327891
Aperçu 4 sur 74 pages
Samenvatting van Marketing Communication in het Nederlands met de begrippen in het Engels. Ideaal voor als je de stof in het Nederlands wilt leren voor een engels talig tentamen!
Dit is een samenvatting van het boek Marketing Communications: A European perspective, 7th edition. Tevens bevat het college-aantekeningen. Dit document bevat alles wat je nodig hebt voor het tentamen van het Marketing Communication bij de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen of International Business Communication. Dit betekent dat hoofdstuk 11 er niet in is verwekt en dat van sommige hoofdstukken (7, 8, 9 en 10) niet alles is samengevat, omdat dit niet nodig is voor het tentamen.
- Book
- Resume
- • 65 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Marketing Communication
-
Marketing Communications • Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens• ISBN 9781292327891
Aperçu 4 sur 65 pages
Dit is een samenvatting van het boek Marketing Communications: A European perspective, 7th edition. Tevens bevat het college-aantekeningen. Dit document bevat alles wat je nodig hebt voor het tentamen van het Marketing Communication bij de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen of International Business Communication. Dit betekent dat hoofdstuk 11 er niet in is verwekt en dat van sommige hoofdstukken (7, 8, 9 en 10) niet alles is samengevat, omdat dit niet nodig is voor het tentamen.
Samenvatting Marketing Communications Communicatie- en informatie wetenschappen in het Nederlands alle stof (boek en colleges) voor het studiejaar 2022-2023.
- Book
- Resume
- • 66 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Marketing Communication
-
Marketing Communications • Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens• ISBN 9781292327891
Aperçu 4 sur 66 pages
Samenvatting Marketing Communications Communicatie- en informatie wetenschappen in het Nederlands alle stof (boek en colleges) voor het studiejaar 2022-2023.
Volledige samenvatting voor het vak Ontwerp van Overtuigende teksten van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
- Book
- Resume
- • 40 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Ontwerp van overtuigende teksten
-
Overtuigende teksten • Hans Hoeken, Jos Hornikx• ISBN 9789046903292
Aperçu 4 sur 40 pages
Volledige samenvatting voor het vak Ontwerp van Overtuigende teksten van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Volledige samenvatting voor het vak Interculturele Communicatie van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
- Book
- Resume
- • 52 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Interculturele communicatie
-
Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief • Marinel Gerritsen, Marie-Thérèse Claes• ISBN 9789046905272
Aperçu 4 sur 52 pages
Volledige samenvatting voor het vak Interculturele Communicatie van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Volledige samenvatting voor het vak Marketingcommunicatie van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
- Resume
- • 35 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Marketingcommunicatie
Aperçu 4 sur 35 pages
Volledige samenvatting voor het vak Marketingcommunicatie van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Volledige samenvatting voor het vak Interne Communicatie van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
- Book
- Resume
- • 24 pages's •
-
Radboud Universiteit Nijmegen•Interne communicatie
-
Basisboek interne communicatie • Erik Reijnders• ISBN 9789023252313
Aperçu 3 sur 24 pages
Volledige samenvatting voor het vak Interne Communicatie van de bachelor/premaster Communicatie & Beinvloeding (Communicatie- en informatiewetenschappen) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.