Marketing for Hospitality and Tourism

Hogeschool Zuyd (HZ)

Voici les meilleures ressources pour passer Marketing for Hospitality and Tourism. Trouvez guides d'étude pour Marketing for Hospitality and Tourism, notes, devoirs et bien plus encore.

All 8 résultats

Trier par

Marketing for Hospitality and Tourism H8 Customer-Driven marketing strategy Marketing for Hospitality and Tourism H8 Customer-Driven marketing strategy
  • Marketing for Hospitality and Tourism H8 Customer-Driven marketing strategy

  • Resume • 3 pages • 2019
  • Een samenvatting van hoofdstuk 8 uit het boek Marketing for Hospitality and Tourism (2e uitgift). Hierin staat al de hoognodige informatie. Ook wordt dit document steeds aangepast indien er nieuwe informatie beschikbaar komt.
    (0)
  • €2,99
  • + en savoir plus
Marketing for Hospitality and Tourism H4 The marketing environment Marketing for Hospitality and Tourism H4 The marketing environment
  • Marketing for Hospitality and Tourism H4 The marketing environment

  • Resume • 4 pages • 2019
  • Een samenvatting van hoofdstuk 4 uit het boek Marketing for Hospitality and Tourism (2e uitgift). Hierin staat al de hoognodige informatie. Ook wordt dit document steeds aangepast indien er nieuwe informatie beschikbaar komt.
    (0)
  • €2,99
  • + en savoir plus
Marketing for Hospitality and Tourism H11 Pricing Understanding and Capturing Customer Value Marketing for Hospitality and Tourism H11 Pricing Understanding and Capturing Customer Value
  • Marketing for Hospitality and Tourism H11 Pricing Understanding and Capturing Customer Value

  • Resume • 5 pages • 2019
  • Een samenvatting van hoofdstuk 11 uit het boek Marketing for Hospitality and Tourism (2e uitgift). Hierin staat al de hoognodige informatie. Ook wordt dit document steeds aangepast indien er nieuwe informatie beschikbaar komt.
    (0)
  • €2,99
  • + en savoir plus
Marketing for Hospitality and Tourism H13 Engaging customers and communicating customer value
  • Marketing for Hospitality and Tourism H13 Engaging customers and communicating customer value

  • Resume • 7 pages • 2019
  • Een samenvatting van hoofdstuk 13 uit het boek Marketing for Hospitality and Tourism (2e uitgift). Hierin staat al de hoognodige informatie. Ook wordt dit document steeds aangepast indien er nieuwe informatie beschikbaar komt.
    (0)
  • €2,99
  • + en savoir plus
Marketing for Hospitality and Tourism - Belangrijkste onderwerpen Marketing for Hospitality and Tourism - Belangrijkste onderwerpen
  • Marketing for Hospitality and Tourism - Belangrijkste onderwerpen

  • Resume • 21 pages • 2019
  • De Belangrijkste onderwerpen van Marketing for Hospitality and Tourism waarin hoofdstuk 4 t/m 7 en hoofdstuk 9 aan bod komen. Een duidelijke weergave van illustraties en uitleg over onderwerpen welke besproken tijdens college's in combinatie met de belangrijkste informatie uit het boek.
    (0)
  • €2,99
  • + en savoir plus
Marketing for Hospitality and Tourism H3 The role of marketing in strategic planning Marketing for Hospitality and Tourism H3 The role of marketing in strategic planning
  • Marketing for Hospitality and Tourism H3 The role of marketing in strategic planning

  • Resume • 5 pages • 2019
  • Een samenvatting van hoofdstuk 3 uit het boek Marketing for Hospitality and Tourism (2e uitgift). Hierin staat al de hoognodige informatie. Ook wordt dit document steeds aangepast indien er nieuwe informatie beschikbaar komt.
    (0)
  • €2,99
  • + en savoir plus
Marketing for Hospitality and Tourism H12 Distribution channals delivering customer value.
  • Marketing for Hospitality and Tourism H12 Distribution channals delivering customer value.

  • Resume • 6 pages • 2019
  • Een samenvatting van hoofdstuk 12 uit het boek Marketing for Hospitality and Tourism (2e uitgift). Hierin staat al de hoognodige informatie. Ook wordt dit document steeds aangepast indien er nieuwe informatie beschikbaar komt.
    (0)
  • €2,99
  • + en savoir plus