Hogeschool Windesheim (HW) • Communicatie
Derniers ajouts au Communicatie @ Hogeschool Windesheim (HW). Vous cherchez des notes Communicatie à Hogeschool Windesheim (HW) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Communicatie à Hogeschool Windesheim (HW).
-
604
-
62
-
27
Cours Communicatie @ Hogeschool Windesheim (HW)
Notes disponibles pour les cours suivants de Communicatie à Hogeschool Windesheim (HW)
-
Adviseren 2
-
Afstudeeronderzoek 2
-
Argumenteren 2
-
Basisboek Marketing Communicatie COM 1
-
Bedrijfscommunicatie WFCOM.IBC.18 6
-
Bedrijfseconomie 2
-
Bedrijfskunde 8
-
Beeldtaal ISBN978-90-2442-487-o 36
-
Bestuur en beleid 18
-
Binden en Boeien 1
-
Branding 3
-
Communicatie 2
-
Communicatie Handboek 6
-
Communicatie Nu 10
-
Communicatierecht COMvM2.CR.1920 28
-
Confrontatiematrix 1
-
Consumentengedrag 1
-
Consumentengedrag en onderzoek 1
-
Creatie 1
-
Crisiscommunicatie COMvM2.CM.01 2
-
De Onderzoekende Communicatieprofessional 6
-
Engels 6
-
Engels 2 2
-
Financieel management 1
-
Gedrag en samenleving 1
-
Hoofdlijnen Nederlands recht. COMvM2.CR.1718 4
-
Inleiding Bedrijfscommunicatie WFCOM.IBC.20 1
-
Inleiding Bedrijfskunde WFEM.IBK.20 5
-
Inleiding gedrag 3
-
Inleiding in communicatie ISBN978-90-01-89989-9 23
-
Inleiding in de marketing 5
-
Inleiding marketing 6
-
Inleiding Marktonderzoek WFBU.IMO.20 3
-
Inleiding organisatiekunde BSvM1.OK.1920 8
-
Inleiding personeel en organisatie 2
-
Inleiding Recht 8
-
Inleiding recht. 1
-
Inleiding tot de marketing 9
-
Intercultural Communiction 1
-
Interculturele communicatie 1
-
Interculturele competenties 1
-
Internationaal ondernemen InternationalBuisness1 1
-
International business 6
-
Interne Communicatie 18
-
Kennistoets m3 2
-
Kennistoets Project Experimenteren met online communicatie 1
-
Koopgedrag 2
-
Kwantitatief onderzoek 3
-
Leanmanagement 1
-
Leiderschap en Participatie 1
-
M5 managementsamenvatting 1
-
M5 Onderzoeksontwerp 1
-
M6 Analyseren en Onderzoek: Proef AWP 1
-
M6 Ontwikkelen en Adviseren over Communicatiebeleid: Paper 1
-
M6 Persuasieve Communicatie portfolio 1
-
Management en Logistiek 2
-
Management en organisatie 5
-
Marketing 24
-
Marketing 1 WFBU.MARK1.20 10
-
Marketing 2 5
-
Marketingcommunicatie COMvM2.MC 26
-
Marketingplan 1
-
Marktonderzoek 6
-
Mediaplanning 1
-
Mediarelaties 2
-
Mediatrends 2
-
Mens en Samenleving COMvM1.MS.1920 36
-
Oefententamen organisatiekunde antwoorden 1
-
Ondernemingsplan 1
-
Onderwijssociologie 70230375AY 1
-
Onderzoek BSvM1.OZ.1819 33
-
Onderzoek Factchecken 1
-
Onderzoeksmethodiek 1
-
Online Communicatie 4
-
Online communicatie 20
-
Online content 1
-
Online Marketing 6
-
Online marketing de essentie 1
-
Organisatiekunde BSvM1.OK.1819 36
-
Overheidscommunicatie 2
-
Overig 2
-
Personeel en organisatie 1
-
Positioneren 1
-
Positionering 1
-
Principes van marketing 1
-
Professionele Bedrijfscommunicatie 1
-
Project management 1
-
Project Marketingcommunicatieplan 1
-
Projectmanagement 1
-
Projectmatig werken 1
-
Projectvaardigheden 14
-
Psychologie COMvM2.PS.2021 31
-
Psychologie & Sociologie 1
-
Recht 1
-
Rechten 3
-
Relatiemanagement 4
-
Samenvatting International Business 1
-
Schrijven en spelling en formuleren 2
-
Scriptie 2
-
Scrum COMVM3.ASC.01_2223 5
-
Sociologie 1
-
Spelling 3
-
Spelling en formuleren - 7
-
Spelling schrijven en formuleren 1
-
State of the Art marketing 1
-
Storytelling 6
-
Strategisch communicatiebeleid 1
-
Swot 1
-
Theorie van kunst en cultuur 1
-
Toegepast communicatieonderzoek 2
-
Wat is onderzoek? 1
-
Werkveldcommunicatie 1
-
Zakelijk Schrijven 1
-
Zelfkennis & Reflectie 1
Livres bien-aimés Hogeschool Windesheim (HW) • Communicatie
Suzanne de Bakker • ISBN 9789001877569
Wil Michels • ISBN 9789001298746
Rik Riezebos, Jaap van der Grinten • ISBN 9789024415540
Radha Jethu-Ramsoedh, Maud Hendrickx • ISBN 9789001850838
Loek ten Berge, Marco Oteman • ISBN 9789046903681
Jeroen Mirck • ISBN 9789078972075
Eric Tiggeler • ISBN 9789039527252
Thomas van Manen • ISBN 9789078972044
Dernières notes et résumés Hogeschool Windesheim (HW) • Communicatie
Samenvatting Spellen en formuleren 4F niveau 
Deze samenvatting is gebasseerd op de theorie van Hogeschooltaal
- Resume
- • 26 pages's •
-
Hogeschool Windesheim
Aperçu 3 sur 26 pages
Samenvatting Spellen en formuleren 4F niveau 
Deze samenvatting is gebasseerd op de theorie van Hogeschooltaal
Het Communicatiehandboek van Michels samengevat in 31 pagina's. 
Inclusief afbeeldingen en modellen.
- Book
- Resume
- • 32 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Crisiscommunicatie
-
Communicatie handboek • Wil Michels, Wil J. Michels• ISBN 9789001298746
Aperçu 4 sur 32 pages
Het Communicatiehandboek van Michels samengevat in 31 pagina's. 
Inclusief afbeeldingen en modellen.
In deze samenvatting zijn de 5 mogelijke vragen van de casustoets uitgewerkt. Ook zijn alle begrippen van de college's beschreven en de modellen uit de psychologie hoorcollege's.
- Book
- Resume
- • 13 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•crisiscommunicatie
-
Communicatie handboek • Wil Michels, Wil J. Michels• ISBN 9789001298746
Aperçu 2 sur 13 pages
In deze samenvatting zijn de 5 mogelijke vragen van de casustoets uitgewerkt. Ook zijn alle begrippen van de college's beschreven en de modellen uit de psychologie hoorcollege's.
Uitgebreide samenvatting Brand Design, 7e editie. Hoodstukken: 1, 2, 3, 4, 5 & 8 incl. afbeeldingen en voorbeelden uit het boek. Boek: Brand Design ('het standaardwerk voor het bouwen van merken', auteur: Ruud Boer.
- Book
- Resume
- • 50 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Branding
-
Brand Design • Ruud Boer• ISBN 9789043039598
Aperçu 6 sur 50 pages
Uitgebreide samenvatting Brand Design, 7e editie. Hoodstukken: 1, 2, 3, 4, 5 & 8 incl. afbeeldingen en voorbeelden uit het boek. Boek: Brand Design ('het standaardwerk voor het bouwen van merken', auteur: Ruud Boer.
Deze samenvatting is gemaakt met de theorie uit mijn Digitale lessen die over ‘Onderzoek Factchecken’ en ‘Het bestverkochte boek ooit (met deze titel)’ gingen. Hierbij zijn ondersteunende video’s en afbeeldingen gebruikt, voorbeelden en een opsommende en verhalende lay-out. Onafhankelijkheid, interne validiteit, generaliseerbaarheid en betrouwbaarheid worden uitgelegd. Alle vijf de digitale lessen zijn samengevat.
- Resume
- • 11 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Onderzoek Factchecken
Aperçu 2 sur 11 pages
Deze samenvatting is gemaakt met de theorie uit mijn Digitale lessen die over ‘Onderzoek Factchecken’ en ‘Het bestverkochte boek ooit (met deze titel)’ gingen. Hierbij zijn ondersteunende video’s en afbeeldingen gebruikt, voorbeelden en een opsommende en verhalende lay-out. Onafhankelijkheid, interne validiteit, generaliseerbaarheid en betrouwbaarheid worden uitgelegd. Alle vijf de digitale lessen zijn samengevat.
ISBN: 8746, Uitgeverij Noordhoff, Wil Michels 
Deze samenvatting is gemaakt van het hele boek (H1 t/m H19). De samenvatting bevat ondersteunende afbeeldingen, voorbeelden, uitleg van begrippen en duidelijke taal. Strategieën, modellen, content, analyses, marketing etc. komen hier allemaal in terug. Door deze samenvatting toe te passen heb ik een 7.7, 7.8, 8.3 en 9.0 gehaald op mijn tentamens/portfolio's en heb ik cumlaude mijn propedeuse behaald. Deze samenvatting is ideaal om je hele studie te...
- Book
- Resume
- • 71 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Werkveldcommunicatie
-
Communicatie handboek • Wil Michels, Wil J. Michels• ISBN 9789001298746
Aperçu 6 sur 71 pages
ISBN: 8746, Uitgeverij Noordhoff, Wil Michels 
Deze samenvatting is gemaakt van het hele boek (H1 t/m H19). De samenvatting bevat ondersteunende afbeeldingen, voorbeelden, uitleg van begrippen en duidelijke taal. Strategieën, modellen, content, analyses, marketing etc. komen hier allemaal in terug. Door deze samenvatting toe te passen heb ik een 7.7, 7.8, 8.3 en 9.0 gehaald op mijn tentamens/portfolio's en heb ik cumlaude mijn propedeuse behaald. Deze samenvatting is ideaal om je hele studie te...
ISBN: 6355, uitgeverij Boom, Joris Groen, Bas Wouters 
Deze samenvatting is gemaakt met de theorie uit mijn psychologie lessen die over het boek ‘Online invloed’ gingen. Het is een heel beknopte samenvatting die alles helder uitlegt. Hierbij zijn ondersteunende afbeeldingen gebruikt, vele voorbeelden en een opsommende lay-out. De modellen van Kahneman, Cialdini, Fogg, Whiteman en Maslow worden uitgelegd. Het wordt betrokken op deel 1 t/m 4 van het boek Online Invloed. Met behulp van deze sam...
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 7 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Koopgedrag
-
Online invloed • Bas Wouters, Joris Groen• ISBN 9789024426355
-
Samenvattingbundel Consumentengedrag en Online Invloed, 2023• Par MaritW22
Aperçu 2 sur 7 pages
ISBN: 6355, uitgeverij Boom, Joris Groen, Bas Wouters 
Deze samenvatting is gemaakt met de theorie uit mijn psychologie lessen die over het boek ‘Online invloed’ gingen. Het is een heel beknopte samenvatting die alles helder uitlegt. Hierbij zijn ondersteunende afbeeldingen gebruikt, vele voorbeelden en een opsommende lay-out. De modellen van Kahneman, Cialdini, Fogg, Whiteman en Maslow worden uitgelegd. Het wordt betrokken op deel 1 t/m 4 van het boek Online Invloed. Met behulp van deze sam...
ISBN: 8630, uitgeverij Noordhoff, Jeske Nederstigt, Theo Poiesz 
De samenvatting is gemaakt van H1.1/1.2, H2.1.3/2.4, H3, H5 en H6. Deze bevat eventuele ondersteunende afbeeldingen, voorbeelden, uitleg van begrippen en duidelijke taal. Begrippen zoals het DESTEP-model, behoeften en gedrag worden uitgebreid uitgelegd. Door deze samenvatting toe te passen, heb ik een 9 gehaald op mijn mondeling. Daarbij raad ik mijn samenvatting van ‘online invloed’ aan, waarbij de psychologie wordt uitgelicht...
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 20 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Koopgedrag
-
Consumentengedrag • Jeske Nederstigt, Theo Poiesz• ISBN 9789001298630
-
Samenvattingbundel Consumentengedrag en Online Invloed, 2023• Par MaritW22
Aperçu 3 sur 20 pages
ISBN: 8630, uitgeverij Noordhoff, Jeske Nederstigt, Theo Poiesz 
De samenvatting is gemaakt van H1.1/1.2, H2.1.3/2.4, H3, H5 en H6. Deze bevat eventuele ondersteunende afbeeldingen, voorbeelden, uitleg van begrippen en duidelijke taal. Begrippen zoals het DESTEP-model, behoeften en gedrag worden uitgebreid uitgelegd. Door deze samenvatting toe te passen, heb ik een 9 gehaald op mijn mondeling. Daarbij raad ik mijn samenvatting van ‘online invloed’ aan, waarbij de psychologie wordt uitgelicht...
Een samenvatting van alle belangrijke informatie voor het SCRUM tentamen van M3 in de opleiding Communicatie. In deze korte samenvatting wordt onder andere de definitie en theorie van Scrum uitgelegd, wordt samengevat wat het scrum team inhoudt en wat de gebeurtenissen binnen scrum zijn.
- Resume
- • 6 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•SCRUM
Aperçu 2 sur 6 pages
Een samenvatting van alle belangrijke informatie voor het SCRUM tentamen van M3 in de opleiding Communicatie. In deze korte samenvatting wordt onder andere de definitie en theorie van Scrum uitgelegd, wordt samengevat wat het scrum team inhoudt en wat de gebeurtenissen binnen scrum zijn.
Uitgebreide samenvatting van Online marketing, de essentie (2e editie) H1 t/m 9, 11, 12, 14, 16 & 19 incl. afbeeldingen en voorbeelden. Boek: "Online marketing, de essentie" van Nino Adamo en Geert Buskes.
- Book
- Resume
- • 49 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Online Marketing
-
Online marketing, de essentie, 2e editie met MyLab NL • Nino Adamo, Geert Buskes• ISBN 9789043039338
Aperçu 6 sur 49 pages
Uitgebreide samenvatting van Online marketing, de essentie (2e editie) H1 t/m 9, 11, 12, 14, 16 & 19 incl. afbeeldingen en voorbeelden. Boek: "Online marketing, de essentie" van Nino Adamo en Geert Buskes.