Hogeschool Windesheim (HW) • AD Ondernemer
Derniers ajouts au AD Ondernemer @ Hogeschool Windesheim (HW). Vous cherchez des notes AD Ondernemer à Hogeschool Windesheim (HW) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour AD Ondernemer à Hogeschool Windesheim (HW).
-
39
-
3
-
4
Cours AD Ondernemer @ Hogeschool Windesheim (HW)
Notes disponibles pour les cours suivants de AD Ondernemer à Hogeschool Windesheim (HW)
-
Bedrijfseconomie 2
-
E-business 4
-
Hoofdlijnen Nederlands recht 1
-
HRM en Bedrijfskunde 1
-
Inleiding Nederlands Recht 1
-
Inleiding recht 2
-
Marketing 7
-
Marketing de essentie 1
-
Marketing II 3
-
Mens en organisatie 3
-
Nedelands Hogeschool Taal 2
-
Ondernemingsrecht 1
-
Online marketing 2
-
Online marketing 1 - boek Online marketing, de essentie 2
-
Praktisch bedrijfsrecht 1
-
Retailmarketing 4
-
Scriptie 1
-
Zakelijke dienstverlening 1
Livres bien-aimés Hogeschool Windesheim (HW) • AD Ondernemer
Sytse Douma, Stijn van den Hoogen • ISBN 9789024407460
Dernières notes et résumés Hogeschool Windesheim (HW) • AD Ondernemer
Dit document betreft het onderzoek naar het verhogen van de bezoekersaantallen van kleine evenementen georganiseerd door een evenementenorganisatie. De resultaten hiervan komen in een marketingplan naar voren.
- These
- • 71 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Scriptie
Aperçu 4 sur 71 pages
Dit document betreft het onderzoek naar het verhogen van de bezoekersaantallen van kleine evenementen georganiseerd door een evenementenorganisatie. De resultaten hiervan komen in een marketingplan naar voren.
Marketing de essentie hoofdstuk 1 tot en met 5 
Windesheim ad marketing 1 samenvatting
- Book
- Resume
- • 22 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Marketing
-
Marketing, de essentie • Philip Kotler, G. Armstrong• ISBN 9789043036528
Aperçu 3 sur 22 pages
Marketing de essentie hoofdstuk 1 tot en met 5 
Windesheim ad marketing 1 samenvatting
Windesheim Nederlands samenvattingen samen met oefeningen en hun antwoorden. 
Goed voor het trainen voor de toets!
- Book
- Resume
- • 6 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Nedelands Hogeschool Taal
-
Vlekkeloos Nederlands • Dick Pak, D. Pak• ISBN 9789077018149
Aperçu 2 sur 6 pages
Windesheim Nederlands samenvattingen samen met oefeningen en hun antwoorden. 
Goed voor het trainen voor de toets!
Twee samenvattingen van de colleges 1 tot en met 3 van de Hogeschool taal Nederlands (Hogeschool Windesheim Nederlands). 
Samenvatting en oefeningen met hun antwoorden erbij. 
Goed voor het trainen voor de toets!
- Book
- Resume
- • 4 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Nedelands Hogeschool Taal
-
Vlekkeloos Nederlands • Dick Pak, D. Pak• ISBN 9789077018149
Aperçu 1 sur 4 pages
Twee samenvattingen van de colleges 1 tot en met 3 van de Hogeschool taal Nederlands (Hogeschool Windesheim Nederlands). 
Samenvatting en oefeningen met hun antwoorden erbij. 
Goed voor het trainen voor de toets!
Een samenvatting van de hoofdstukken 
1: Inleiding online marketing 
2: Trends en ontwikkelingen 
3: Persona's opstellen 
4: De klantreis 
5: Bussinessmodel en online verdienmodellen 
6: Online marketingtactieken 
7: Zoekmachinemarketing 
8: Social media 
12: Affiliate marketing 
13: Gebruiksvriendelijkheid 
14: Conversieoptimalisatie 
15: Contentmarketing 
 
Behaalde cijfer met deze samenvatting: 8,8
- Book
- Resume
- • 31 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Online Marketing 1 - Boek Online Marketing, De Essentie
-
Online marketing, de essentie • Nino Adamo, Geert Buskes• ISBN 9789043035101
Aperçu 3 sur 31 pages
Een samenvatting van de hoofdstukken 
1: Inleiding online marketing 
2: Trends en ontwikkelingen 
3: Persona's opstellen 
4: De klantreis 
5: Bussinessmodel en online verdienmodellen 
6: Online marketingtactieken 
7: Zoekmachinemarketing 
8: Social media 
12: Affiliate marketing 
13: Gebruiksvriendelijkheid 
14: Conversieoptimalisatie 
15: Contentmarketing 
 
Behaalde cijfer met deze samenvatting: 8,8
Samenvatting voor het vak Retailmarketing. Boek: Retailmarketing door Frank Quix en Rob van der Kind. ISBN-nummer: 2954, Noordhoff Uitgevers 2016.
Hoofdstukken H1, H2, H5 en H7 tm H20.
- Book
- Resume
- • 44 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Retailmarketing
-
Retail marketing • F.W<Gt/>J. Quix, R.P. van der Kind• ISBN 9789001807924
Aperçu 4 sur 44 pages
Samenvatting voor het vak Retailmarketing. Boek: Retailmarketing door Frank Quix en Rob van der Kind. ISBN-nummer: 2954, Noordhoff Uitgevers 2016.
Hoofdstukken H1, H2, H5 en H7 tm H20.
Samenvatting voor het vak Inleiding Nederlands Recht.
Boek: Hoofdlijnen Nederlands Recht, door Prof. mr. C.J Loonstra, ISBN-nummer: 2831, Wolters Noordhoff 2016.
- Book
- Resume
- • 27 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Inleiding Nederlands Recht
-
Hoofdlijnen Nederlands recht • C.J. Loonstra• ISBN 9789001886257
Aperçu 3 sur 27 pages
Samenvatting voor het vak Inleiding Nederlands Recht.
Boek: Hoofdlijnen Nederlands Recht, door Prof. mr. C.J Loonstra, ISBN-nummer: 2831, Wolters Noordhoff 2016.
Samenvatting van het boek Bedrijfskunde Integraal 2e druk door Peter Thuis & Rienk Stuive. 978-90-01-86877-2, Uitgave jaar 2016. Voor het vak Inleiding HRM & bedrijfskunde.
- Book
- Resume
- • 18 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•HRM en Bedrijfskunde
-
Bedrijfskunde integraal • Peter Thuis, Rienk Stuive• ISBN 9789001809621
Aperçu 3 sur 18 pages
Samenvatting van het boek Bedrijfskunde Integraal 2e druk door Peter Thuis & Rienk Stuive. 978-90-01-86877-2, Uitgave jaar 2016. Voor het vak Inleiding HRM & bedrijfskunde.
Samenvatting voor het vak E-business.
Boek: E-business 1e druk door Marjolein Visser en Berend Sikkenga, Noordhoff Uitgevers.
ISBN: 978-90-01-81123-5
- Book
- Resume
- • 21 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•E-business
-
E-commerce • Marjolein Visser, Berend Sikkenga• ISBN 9789001593513
Aperçu 3 sur 21 pages
Samenvatting voor het vak E-business.
Boek: E-business 1e druk door Marjolein Visser en Berend Sikkenga, Noordhoff Uitgevers.
ISBN: 978-90-01-81123-5
Samenvatting voor het vak Online Marketing 1. Boek Online Marketing, de essentie door Nino Adamo en Geert Buskes. Hoofdstukken 1 t/m 8 en 13 t/m 15.
ISBN: 978-90-430-3510-1 NUR 163
- Book
- Resume
- • 32 pages's •
-
Hogeschool Windesheim•Online marketing 1 - boek Online marketing, de essentie
-
Online marketing, de essentie • Nino Adamo, Geert Buskes• ISBN 9789043035101
Aperçu 4 sur 32 pages
Samenvatting voor het vak Online Marketing 1. Boek Online Marketing, de essentie door Nino Adamo en Geert Buskes. Hoofdstukken 1 t/m 8 en 13 t/m 15.
ISBN: 978-90-430-3510-1 NUR 163