Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie
Vous cherchez des notes d'étude à Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie ? Sur Stuvia, vous trouverez plus de 4 résumés, notes d'étude et autres ressources d'étude pour tous les cours de Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie.
-
4
- 0
-
1
Cours @ Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie
Notes disponibles pour les cours suivants à Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie
Études @ Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie
Notes disponibles pour les études suivantes sur Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie
-
Creative Business 4
Dernières notes et résumés Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie
Samenvatting Social Media Marketing d.m.v. overzichtelijke PowerPoints met enkele oefenvragen voor je eigen gekozen merk. Geschikt voor 3e jaarsstudenten Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. De belangrijkste informatie uit bijbehorende artikelen zijn ook toegevoegd.
- Resume
- • 48 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie•Social Media Marketing
Aperçu 1 sur 48 pages
Samenvatting Social Media Marketing d.m.v. overzichtelijke PowerPoints met enkele oefenvragen voor je eigen gekozen merk. Geschikt voor 3e jaarsstudenten Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. De belangrijkste informatie uit bijbehorende artikelen zijn ook toegevoegd.
Samenvatting colleges belangrijkste stof uit het boek Recht voor de Creatieve Industrie. Geschikt voor tweedejaars Creative Business studenten aan de Hogeschool van Amsterdam.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 25 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie•Recht voor de Creatieve Industrie
-
Recht in de creatieve industrie • Ilse van de Laar-Wijdeven, Ilse van de Laar-Wijdeven• ISBN 9789046905869
-
Samenvatting + oefenvragen Recht voor de Creatieve Industrie• Par jasmijndev
Aperçu 3 sur 25 pages
Samenvatting colleges belangrijkste stof uit het boek Recht voor de Creatieve Industrie. Geschikt voor tweedejaars Creative Business studenten aan de Hogeschool van Amsterdam.
Samenvatting van het boek Rechten in de creatieve industrie H1,2,3,4,6,7,8.
In deze samenvatting ga ik het uitgebreid hebben over inleiding in het recht, auteursrecht, portretrecht, merkenrecht, privacyrecht, verbintenissenrecht en reclamerecht.
- Book
- Resume
- • 21 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie•Recht in de creatieve industrie
-
Recht in de creatieve industrie • Ilse van de Laar-Wijdeven, Ilse van de Laar-Wijdeven• ISBN 9789046905869
Aperçu 3 sur 21 pages
Samenvatting van het boek Rechten in de creatieve industrie H1,2,3,4,6,7,8.
In deze samenvatting ga ik het uitgebreid hebben over inleiding in het recht, auteursrecht, portretrecht, merkenrecht, privacyrecht, verbintenissenrecht en reclamerecht.
Dit is een samenvatting van de hoofdstukken 1, 2, 3, 6 en 10.2 uit de Media Explosie van Kees van Wijk. Deze hoofdstukken behoren onder andere tot het vak Media en Maatschappij: Landschap. Kort wordt per paragraaf de belangrijkste informatie besproken. Het is zeker een handig hulpmiddel tijdens het leren.
- Book
- Resume
- • 12 pages's •
-
Hogeschool van Amsterdam Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie•Media en maatschappij: landschap
-
De media-explosie • Kees van Wijk• ISBN 9789024406838
Aperçu 2 sur 12 pages
Dit is een samenvatting van de hoofdstukken 1, 2, 3, 6 en 10.2 uit de Media Explosie van Kees van Wijk. Deze hoofdstukken behoren onder andere tot het vak Media en Maatschappij: Landschap. Kort wordt per paragraaf de belangrijkste informatie besproken. Het is zeker een handig hulpmiddel tijdens het leren.