Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
Vous cherchez des notes d'étude à Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA) ? Sur Stuvia, vous trouverez plus de 1.029 résumés, notes d'étude et autres ressources d'étude pour tous les cours de Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA).
-
1.029
-
110
-
76
Cours @ Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
Notes disponibles pour les cours suivants à Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
-
Leerkracht T-VT-BB-LK3-TN 71T-VT-BB-LK3-TN
-
Godsdienstige en Levensbeschouwelijke vorming GLV 23GLV
-
Kennisbasistoets Rekenen Wiskunde 23
-
Taallab 3 TL3 16TL3
-
Kennisbasistoets rekenen-wiskunde 2
-
Godsdienstige & Levensbeschouwelijke Vorming 1
Livres bien-aimés Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
Hay notas disponibles para estos populares libros de texto en la Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
Stephen R. Covey • ISBN 9789047054641
Berg, T. Van Den • ISBN 9789073218000
Suzanne van Norden • ISBN 9789046906101
Peter Ale, Martine van Schaik • ISBN 9789046904114
Erik Idema • ISBN 9789057881879
Erik Idema • ISBN 9789057882975
ISBN 9789077529041
Stephen R. Covey • ISBN 9781471129391
Anouke Bakx, Anje Ros • ISBN 9789046902899
Anton Horeweg • ISBN 9789401441513
Études @ Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
Notes disponibles pour les études suivantes sur Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
-
Academische lerarenopleiding primair onderwijs 33
-
AD PEP 7
-
Deeltijd Pabo 18
-
Driejarige Pabo 7
-
Leerkracht basisonderwijs 27
-
Leraar basisonderwijs / Pabo 136
-
Lerarenopleiding Basisonderwijs / PABO 639
-
Lerarenopleiding primair onderwijs voltijd 6
-
OB voltijd 1
-
Pabo 103
-
PABO 1e jaar ob fase 11
-
PABO 2e jaar bb fase 14
-
PABO 3e jaar wb fase 2
-
Pabo deeltijd verkort 4
-
PABO Voltijd 16
-
Voltijd lerarenopleiding primair onderwijs 2
Dernières notes et résumés Hogeschool Marnix Academie (MARNIX ACA)
dfdv
- Resume
- • 56 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Geïntegreerde zaakvak minor
Aperçu 4 sur 56 pages
dfdv
Dit document bevat mijn eindassessment. Ik start dit document met mijn visie op het jonge kind onderwijs. Daarbij omschrijf ik mijn normen en waarden en hoe deze terugkomen in mijn leerkracht handelen. 
Ik omschrijf een situatie en deze analyseer ik aan de hand van de bekwaamheidseisen. Daarnaast schrijf ik twee reflecties aan de hand van Bateson en Korthagen reflectiemodel.
- Dissertation
- • 30 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•eindassessment
Aperçu 3 sur 30 pages
Dit document bevat mijn eindassessment. Ik start dit document met mijn visie op het jonge kind onderwijs. Daarbij omschrijf ik mijn normen en waarden en hoe deze terugkomen in mijn leerkracht handelen. 
Ik omschrijf een situatie en deze analyseer ik aan de hand van de bekwaamheidseisen. Daarnaast schrijf ik twee reflecties aan de hand van Bateson en Korthagen reflectiemodel.
In profielopdracht 2 zal ik mij bezighouden met het ontwerpen van een thematisch ontwerp voor groep 1. In het thematisch ontwerp zal de focus liggen op de ontwikkeling van spel. 
In dit verslag zal ik beginnen met het schrijven van een visie. Dit is een visie gericht op de spelontwikkeling- en spelbegeleiding van jonge kinderen. Om deze visie te ontwikkelen, zal ik mij verdiepen in de verschillende onderwijsvisies op het jonge kind. Denk hierbij aan: ontwikkelingsgericht onderwijs, ervaringsger...
- Dissertation
- • 25 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Profiel specialist het jonge kind
Aperçu 3 sur 25 pages
In profielopdracht 2 zal ik mij bezighouden met het ontwerpen van een thematisch ontwerp voor groep 1. In het thematisch ontwerp zal de focus liggen op de ontwikkeling van spel. 
In dit verslag zal ik beginnen met het schrijven van een visie. Dit is een visie gericht op de spelontwikkeling- en spelbegeleiding van jonge kinderen. Om deze visie te ontwikkelen, zal ik mij verdiepen in de verschillende onderwijsvisies op het jonge kind. Denk hierbij aan: ontwikkelingsgericht onderwijs, ervaringsger...
Voor het eerste deel van mijn profielopdracht schreef ik een verslag over de betrokkenheid van Nt2- kinderen in het onderwijs. De focus ligt op kleuters. Hoe zijn kleuters in het onderwijs te betrekken en hoe houd je ze betrokken? Komt de lage betrokkenheid daadwerkelijk door de taalbarrière of zijn hier andere redenen voor? Ik ging op onderzoek uit, in dit document alles aan theorie gekoppeld en beschreven.
- Dissertation
- • 34 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Profiel specialist het jonge kind
Aperçu 4 sur 34 pages
Voor het eerste deel van mijn profielopdracht schreef ik een verslag over de betrokkenheid van Nt2- kinderen in het onderwijs. De focus ligt op kleuters. Hoe zijn kleuters in het onderwijs te betrekken en hoe houd je ze betrokken? Komt de lage betrokkenheid daadwerkelijk door de taalbarrière of zijn hier andere redenen voor? Ik ging op onderzoek uit, in dit document alles aan theorie gekoppeld en beschreven.
Verslag PLO vierde jaar van de Pabo. In dit verslag omschrijf ik de verandercultuur van een basisschool. Ook zijn er verschillende interviews met collega's afgenomen, waarbij de kleurentest van Covey is toegepast.
- Dissertation
- • 16 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Persoonlijk Leiderschap en Organisatieontwikkeling
Aperçu 3 sur 16 pages
Verslag PLO vierde jaar van de Pabo. In dit verslag omschrijf ik de verandercultuur van een basisschool. Ook zijn er verschillende interviews met collega's afgenomen, waarbij de kleurentest van Covey is toegepast.
Dit is een samenvatting van de handreiking geschiedenis die te vinden is op Ik heb de toelatingstoets in 1 keer gehaald.
- Resume
- • 6 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Toelatingstoets geschiedenis
Aperçu 2 sur 6 pages
Dit is een samenvatting van de handreiking geschiedenis die te vinden is op Ik heb de toelatingstoets in 1 keer gehaald.
Samenvatting begrippen per hoofdstuk 
Begrippen dikgedrukt, voorbeelden cursief 
Gebruikt voor de toets ter voorbereiding van de LKT Nederlands PABO in jaar 2.
- Book
- Resume
- • 19 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Basiskennis Taalonderwijs (Landelijke toets 3e jaa
-
Basiskennis taalonderwijs • Henk Huizenga, Robbe• ISBN 9789001822965
Aperçu 3 sur 19 pages
Samenvatting begrippen per hoofdstuk 
Begrippen dikgedrukt, voorbeelden cursief 
Gebruikt voor de toets ter voorbereiding van de LKT Nederlands PABO in jaar 2.
Samenvatting van het boek 'Wiskunde in de praktijk - Kerninzichten'. Het is een samenvatting van de 4e druk, verschenen in 2023.
- Resume
- • 39 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•WIDI
Aperçu 4 sur 39 pages
Samenvatting van het boek 'Wiskunde in de praktijk - Kerninzichten'. Het is een samenvatting van de 4e druk, verschenen in 2023.
Dit is een samenvatting die je kunt leren voor de toelatingstoets Natuur & Techniek voor de PABO. Alle informatie staat erin.
- Book
- Resume
- • 30 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Toelatingstoets Natuur & Techniek
-
Natuuronderwijs inzichtelijk • Carla Kersbergen, Amito Haarhuis• ISBN 9789046904879
Aperçu 3 sur 30 pages
Dit is een samenvatting die je kunt leren voor de toelatingstoets Natuur & Techniek voor de PABO. Alle informatie staat erin.
In deze samenvatting staan de 6 godsdiensten (Hindoeïsme, Boeddhisme, Jodendom, Christendom, Islam en Humanisme). Het is de samenvatting van de tekst over deze 6 godsdiensten die online te vinden is van het boek 'Verhalen en vragen stellen: levensbeschouwelijk leren en betekenisvol burgerschap'. Het is voor de meerkeuze toets op de PABO (Marnix Academie).
- Resume
- • 22 pages's •
-
Hogeschool Marnix Academie•Godsdienstige & Levensbeschouwelijke Vorming
Aperçu 3 sur 22 pages
In deze samenvatting staan de 6 godsdiensten (Hindoeïsme, Boeddhisme, Jodendom, Christendom, Islam en Humanisme). Het is de samenvatting van de tekst over deze 6 godsdiensten die online te vinden is van het boek 'Verhalen en vragen stellen: levensbeschouwelijk leren en betekenisvol burgerschap'. Het is voor de meerkeuze toets op de PABO (Marnix Academie).