Hogeschool InHolland (INHOLLAND) • Tourism Management
Derniers ajouts au Tourism Management @ Hogeschool InHolland (INHOLLAND). Vous cherchez des notes Tourism Management à Hogeschool InHolland (INHOLLAND) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Tourism Management à Hogeschool InHolland (INHOLLAND).
-
381
-
13
-
55
Cours Tourism Management @ Hogeschool InHolland (INHOLLAND)
Notes disponibles pour les cours suivants de Tourism Management à Hogeschool InHolland (INHOLLAND)
-
Afstudeerportfolio 3
-
Afstuderen 4
-
Antropologie 1
-
Basis principes van online marketing - Google Digitale Werkplaats 2
-
Bedrijfsethiek 1
-
Betoog 2
-
Betoog dossier 2.4 1
-
Betoog schrijven 2.4 2
-
Betoog Schrijven 2.4 Tourism Management 1
-
Business Ethics & Marketing in Toerisme 1
-
Business Ethics 2.2 2
-
Business Management 1219TM132Z 11
-
Case Study 1
-
Casustoets 1.4 2
-
Casustoets minor Destination Development 3
-
Critical Review 2
-
Crosscultural communication 4
-
Cultural tourism 1
-
Cultuurtoerisme 1
-
Cultuurtoerisme leerdoelen 1
-
Destination Management x 7
-
Dienstenmarketing 4
-
Dienstenmarketing 1.4 4
-
DNA van een toerisme-manager 2
-
E-commerce 1
-
E-commerce 1.3 2
-
Ecommerce 1
-
Engels 5
-
Engels 1.2 3
-
Engels 1.3 1
-
Engels 2.1 1
-
Engels 2.4 1
-
Financial Accounting 4
-
Financial management 1
-
Financieel 3
-
Financieel Management 13
-
Financieel Management 1.2 3
-
Financieel Management 1.3 4
-
Financieel management 1.4 4
-
Financieel Management 2.2 1
-
Financieel Management 2.4 Tourism Management 1
-
Financieelmanagement 2
-
Green adventures 1 1
-
Hospitality concept 1
-
Hospitality Management 2
-
Hotelanalyse 2
-
HRM 1
-
HRM 2.1 2
-
HRM en Recht 1
-
HTRO Marketingcommunicatie 2.2 1
-
Human Resource Management 1
-
Human Resource Management 2.1 1213TM214Z-2-N-ROT 3
-
Human resources management 1
-
Informatiesystemen 1
-
Intercultural management, visitor management en toeristisch beleid 1
-
Intercultureel Management 2
-
Intercultureel Management 2.4 1212TM243Z 1
-
Interculturele Communicatie / CCC 1
-
Interculturele Communicatie 1.3 2
-
International Business Cultures 1.4 1
-
Introductie in toerisme 1
-
Introductie toerisme 3
-
Introductie Toerisme & Toeristisch Product 1
-
Introductie Toerisme 1.1 1213HT115A 7
-
Introductie toeristisch beleid 1222TM103B 10
-
Kennistoets 2.1 HRM 4
-
Kennistoets 2.1 HRM, Verandermanement & Recht 1
-
Kennistoets 2.4 2
-
Kwaliteit in bedrijfsvoering 1
-
Kwaliteit in Bedrijfsvoering 2.4 2
-
Kwaliteitsmanagement 1
-
Kwaliteitsmanagement 2.4 Tourism Management 2
-
Management en informatiesystemen 1
-
Management en Organisatie 1213HT112A 2
-
Management en Organisatie 1.1 1213HT112A 3
-
Management Informatie Systemen 1.3 2
-
Management Informatie Systemen 1.3 1
-
Management Informatiesystemen 2
-
Marketing 8
-
Marketing 1.2 3
-
Marketing 1.4 4
-
Marketing and Managing tourism 1
-
Marketing Communicatie 2.2 1
-
Marketing in Toerisme 2.2 2
-
Marketingcommunicatie 2
-
Meaningful encounters 1
-
Meaningful Encounters DD 4.1 - 1
-
Minor BTI - Onderzoek doen 1
-
Minor Business Travel & Incentives 1
-
Minor Responsible Travel 1
-
Ondernemingsstrategie 1
-
Onderzoek 6
-
Onderzoek Projectmanagement Management en organisatie 2
-
Onderzoek 1.1 4
-
Onderzoek 2.3 5
-
Onderzoek BTI 1
-
Onderzoek doen 2
-
Onderzoek doen 1.1 2
-
Onderzoek doen 1.2 1
-
Onderzoekstechnieken 2
-
Onderzoekstechnieken 1.2 1
-
Persona Marketing Communicatie 2.2 Tourism Management 1
-
Productontwikkeling 1222TM102C 8
-
Project management 1
-
Projectmanagement 4
-
Projectmanagement 1.1 1
-
Rapporteren 1
-
Rapporteren 2.3 2
-
Rapporteren Tourism Management 1
-
Recht 2
-
Recht 2.1 1213TM214Z-2-N-ROT 1
-
Research 1
-
Research 2.3 1
-
Schriftelijke Communicatie 1
-
Schriftelijke Communicatie 1.3 3
-
Scriptie 2
-
SLB 2
-
SLB jaar 1 1
-
SLB Tourism Management 1
-
Spaans 9
-
Spaans 2.2 1
-
Spaans 2.4 1
-
Stage 3
-
Stage jaar 3 6
-
Statistics and SPSS 1
-
Statistiek en SPSS 2.3 1
-
Strategisch management 1
-
Strategisch Management 2.4 3
-
Strategisch Management 2.4 Tourism Management 1
-
Studieloopbaan Begeleiding 1.4 1
-
Succesvol team 2
-
Sustainable Tourism 3
-
Thema's in Toerisme 1
-
Thema's in Toerisme 2.3 2
-
Toeristisch beleid 3
-
Toeristisch Onderzoek 2.3 1
-
Toeristisch product 3
-
Toeristisch Product 1.1 5
-
Toeristisch Product 1.2 Toeristisch product periode 1.2 3
-
Toeristisch recht 1
-
Tour Operating 1.3 1
-
Tourism Management - Marketing 1.2 1
-
Tourism Management - Onderzoek 1.1 - Samenvatting kennistentamen 1
-
Tourism Management - Onderzoek 1.2 - Samenvatting 1
-
Tourism Policy 1
-
Touroperating 2
-
Touroperating 1.3 2
-
Transport Management 10
-
Transportmanagement 2
-
Trends in Toerisme 7
-
Trends in Toerisme 1.2 1222TM102B 4
-
Trends in Toerisme 2.1 1212TM212Z-2-N-ROT 9
-
Verandermanagement 2
-
Verandermanagement 2.1 1213TM214Z-2-N-ROT 9
-
Verandermanagement en HRM 1
-
Verandermanagemet 2.1 Samenvatting 1
-
Visitor Management en Beleid 2
-
Visitor Management en Beleid 2.4 1
Livres bien-aimés Hogeschool InHolland (INHOLLAND) • Tourism Management
Peter Mason • ISBN 9781138016293
Alan Fyall, Stephen Wanhill • ISBN 9781292172354
Anna Cowper • ISBN 9781447923930
Ferdinand Postma and Pauline van Acker • ISBN 9789402220421
Dernières notes et résumés Hogeschool InHolland (INHOLLAND) • Tourism Management
Dit verslag bevat aanbevelingen voor het strategisch plan van Ryanair in de toekomst. De aanbevlingen worden onderbouwd door middel van trends en ontwikkelingen, regelgeving (IATA), commercie (marketingmix, yield management, revenue management) en duurzaamheid.
- Dissertation
- • 9 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Transport Management
Aperçu 2 sur 9 pages
Dit verslag bevat aanbevelingen voor het strategisch plan van Ryanair in de toekomst. De aanbevlingen worden onderbouwd door middel van trends en ontwikkelingen, regelgeving (IATA), commercie (marketingmix, yield management, revenue management) en duurzaamheid.
Dit verslag analyseert het businessplan van Ryanair. Het bevat een interne- en externe analyse over het bedrijf met behulp van verschillende middelen. Bijvoorbeeld: SWOT, confrontatiematrix, missie, visie, DESTEP en het 5 krachten model van porter.
- Dissertation
- • 10 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Business Management
Aperçu 2 sur 10 pages
Dit verslag analyseert het businessplan van Ryanair. Het bevat een interne- en externe analyse over het bedrijf met behulp van verschillende middelen. Bijvoorbeeld: SWOT, confrontatiematrix, missie, visie, DESTEP en het 5 krachten model van porter.
Toeristisch beleid over het Westduinpark.
- Autre
- • 11 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Introductie toeristisch beleid
Aperçu 2 sur 11 pages
Toeristisch beleid over het Westduinpark.
De productontwikkeling opdracht over duikreizen in Egypte, met daarin een doelgroepanalyse, best practises, bestemmingsanalyse, de reis 
 met de 4p's, de belevingselementen, het MVO- component, de uitgewerkte reis en de reden van de gemaakte keuzes.
- Autre
- • 19 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Productontwikkeling
Aperçu 3 sur 19 pages
De productontwikkeling opdracht over duikreizen in Egypte, met daarin een doelgroepanalyse, best practises, bestemmingsanalyse, de reis 
 met de 4p's, de belevingselementen, het MVO- component, de uitgewerkte reis en de reden van de gemaakte keuzes.
Dit is het Trendrapport van tourism managment jaar 1. Ik heb hier een 5,9 voor gekregen. Enkel alleen omdat ik DESTEP ben vergeten toe te voegen. Dus een heel onderdeel vergeten, maar toch een 5,9 gehaald :). Sooo als je de DESTEP-methode goed onder de knie hebt maar de rest niet helemaal begrijp, BEKIJK HET.
- Autre
- • 14 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Trends in Toerisme 1.2
Aperçu 2 sur 14 pages
Dit is het Trendrapport van tourism managment jaar 1. Ik heb hier een 5,9 voor gekregen. Enkel alleen omdat ik DESTEP ben vergeten toe te voegen. Dus een heel onderdeel vergeten, maar toch een 5,9 gehaald :). Sooo als je de DESTEP-methode goed onder de knie hebt maar de rest niet helemaal begrijp, BEKIJK HET.
Beste student, Als je bezig bent met het opstellen, schrijven of maken van een plan van aanpak voor je scriptie Tourism Management / Toerisme, kan het soms lastig zijn om te weten waar je moet beginnen en hoe je de structuur en de inhoud van het plan van aanpak het beste kunt opzetten. Gelukkig is er nu een sjabloon beschikbaar dat je kan gebruiken om je te helpen bij het opstellen van een effectief en gedetailleerd plan van aanpak. Met dit sjabloon kun je stap voor stap doorlopen wat er in elk ...
- Package deal
- These
- • 7 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Afstuderen
-
Scriptie Structuur Tourism Management / Toerisme | Plan van Aanpak, Theoretisch Kader, Methoden, Voorbeelden & Presentatie (PowerPoint)• Par Teachmehowtodothat
Aperçu 2 sur 7 pages
Beste student, Als je bezig bent met het opstellen, schrijven of maken van een plan van aanpak voor je scriptie Tourism Management / Toerisme, kan het soms lastig zijn om te weten waar je moet beginnen en hoe je de structuur en de inhoud van het plan van aanpak het beste kunt opzetten. Gelukkig is er nu een sjabloon beschikbaar dat je kan gebruiken om je te helpen bij het opstellen van een effectief en gedetailleerd plan van aanpak. Met dit sjabloon kun je stap voor stap doorlopen wat er in elk ...
Beschrijven, analyseren en reactie geven op een bestaand bedrijf in de transportsector, dit geval Royal Caribbean. Doel van deze opdracht is het beschrijven van en het analyseren van de huidige situatie van een 
organisatie, teneinde aan de hand daarvan reactie te kunnen schrijven over hoe de organisatie zich 
kan verbeteren.
- Dissertation
- • 8 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Business Management
Aperçu 2 sur 8 pages
Beschrijven, analyseren en reactie geven op een bestaand bedrijf in de transportsector, dit geval Royal Caribbean. Doel van deze opdracht is het beschrijven van en het analyseren van de huidige situatie van een 
organisatie, teneinde aan de hand daarvan reactie te kunnen schrijven over hoe de organisatie zich 
kan verbeteren.
Het trendrapport gaat over inkomend stedelijk toerisme en dan met focus op een specifieke stad naar keuze, in dit geval Volendam.
- Dissertation
- • 9 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Trends in Toerisme
Aperçu 2 sur 9 pages
Het trendrapport gaat over inkomend stedelijk toerisme en dan met focus op een specifieke stad naar keuze, in dit geval Volendam.
Dit is een strategisch plan voor royal caribbean (transport bedrijf) tussen 2023 en 2025. Hierin worden keuzes gemaakt voor de toekomst die gebaseerd is op literatuur. In dit strategisch plan komen de volgende onderwerpen aan bod: 
Trends en ontwikkelingen 
Regelgeving 
Commercie 
Duurzaamheid
- Dissertation
- • 9 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Transport Management
Aperçu 2 sur 9 pages
Dit is een strategisch plan voor royal caribbean (transport bedrijf) tussen 2023 en 2025. Hierin worden keuzes gemaakt voor de toekomst die gebaseerd is op literatuur. In dit strategisch plan komen de volgende onderwerpen aan bod: 
Trends en ontwikkelingen 
Regelgeving 
Commercie 
Duurzaamheid
Managementsamenvatting 
Kairoh Garden is een organisatie met twee guesthouses, gevestigd sinds 2000 in Gambia. Naast de mond-tot-mond reclame in het eigen netwerk van Barbara Somers, is er bijna geen klantenweving. Ook niet via de website. Om het bedrijf levensvatbaar te laten blijven, is hier verandering in nodig. Graag zien ze Millennials en Generatie Z naar hun accommodaties komen, alleen is het lastig om deze doelgroep te bereiken. Het doel van dit onderzoek is om te achterhalen wat de richt...
- These
- • 135 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Scriptie
Aperçu 4 sur 135 pages
Managementsamenvatting 
Kairoh Garden is een organisatie met twee guesthouses, gevestigd sinds 2000 in Gambia. Naast de mond-tot-mond reclame in het eigen netwerk van Barbara Somers, is er bijna geen klantenweving. Ook niet via de website. Om het bedrijf levensvatbaar te laten blijven, is hier verandering in nodig. Graag zien ze Millennials en Generatie Z naar hun accommodaties komen, alleen is het lastig om deze doelgroep te bereiken. Het doel van dit onderzoek is om te achterhalen wat de richt...