Hogeschool InHolland (INHOLLAND) • communicatie media design
Derniers ajouts au communicatie media design @ Hogeschool InHolland (INHOLLAND). Vous cherchez des notes communicatie media design à Hogeschool InHolland (INHOLLAND) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour communicatie media design à Hogeschool InHolland (INHOLLAND).
-
4
-
2
- 0
Cours communicatie media design @ Hogeschool InHolland (INHOLLAND)
Notes disponibles pour les cours suivants de communicatie media design à Hogeschool InHolland (INHOLLAND)
-
Effectiviteit van viral marketing video's 1
-
Het doorvertalen van een concept of marketing- en reclamecampagne naar verschillende landen toe 1
-
Kracht van storytelling 1
-
Schrijven en visualiseren 1
Dernières notes et résumés Hogeschool InHolland (INHOLLAND) • communicatie media design
We leven in een nieuw tijdperk als het gaat om storytelling in de marketing en communicatie wereld. De huidige samenleving is visueel ingesteld en communiceert merendeels met (bewegende) beelden. Nieuwe trends zoals Instagram en Snapchat maken hier optimaal gebruik van. Teksten worden vervangen door korte en krachtige quotes die als hoofdzaak een afbeelding of video ondersteunen. Tegenwoordig zegt het beeld of de video immers genoeg, visueel communiceren is helemaal 2016. Maar is dit wel zo? Is ...
- Dissertation
- • 3 pages's •
-
Hogeschool InHolland•effectiviteit van viral marketing video\\\'s
Aperçu 1 sur 3 pages
We leven in een nieuw tijdperk als het gaat om storytelling in de marketing en communicatie wereld. De huidige samenleving is visueel ingesteld en communiceert merendeels met (bewegende) beelden. Nieuwe trends zoals Instagram en Snapchat maken hier optimaal gebruik van. Teksten worden vervangen door korte en krachtige quotes die als hoofdzaak een afbeelding of video ondersteunen. Tegenwoordig zegt het beeld of de video immers genoeg, visueel communiceren is helemaal 2016. Maar is dit wel zo? Is ...
Voor het platform is er gekozen voor het communicatiethema, beeldcommunicatie door middel van storytelling. Er is voor dit thema gekozen omdat we in dit tijdperk onder andere door middel van Social media een nieuwe manier van communiceren hebben gecreëerd. Organisaties en consumenten gaan mee met deze ontwikkelingen en proberen door middel van (bewegend) beeld hun verhaal te vertalen door middel van storytelling. Zo proberen zij een unieke klantervaring te creëren. Dit uit zich in diverse tren...
- Dissertation
- • 59 pages's •
-
Hogeschool InHolland•kracht van storytelling
Aperçu 4 sur 59 pages
Voor het platform is er gekozen voor het communicatiethema, beeldcommunicatie door middel van storytelling. Er is voor dit thema gekozen omdat we in dit tijdperk onder andere door middel van Social media een nieuwe manier van communiceren hebben gecreëerd. Organisaties en consumenten gaan mee met deze ontwikkelingen en proberen door middel van (bewegend) beeld hun verhaal te vertalen door middel van storytelling. Zo proberen zij een unieke klantervaring te creëren. Dit uit zich in diverse tren...
Inleiding 
Globalisering heeft geleidt toch minder aandacht aan lokale en culturele verschillen, echter zijn organisaties die 
hier aandacht aan besteden ten dode opgeschreven (Dicken, 2004). Een effectieve reclameboodschap is vaak 
voor een globaal merk te realiseren wanneer er wel rekening gehouden wordt met bepaalde aspecten. De 
organisatie The Walt Disney Company Benelux kampt ook met het probleem hoe zij op de juiste manier 
rekening moeten houden met doorvertalingen en adaptaties. Th...
- Dissertation
- • 10 pages's •
-
Hogeschool InHolland•Het doorvertalen van een concept of marketing- en reclamecampagne naar verschillende landen toe
Aperçu 2 sur 10 pages
Inleiding 
Globalisering heeft geleidt toch minder aandacht aan lokale en culturele verschillen, echter zijn organisaties die 
hier aandacht aan besteden ten dode opgeschreven (Dicken, 2004). Een effectieve reclameboodschap is vaak 
voor een globaal merk te realiseren wanneer er wel rekening gehouden wordt met bepaalde aspecten. De 
organisatie The Walt Disney Company Benelux kampt ook met het probleem hoe zij op de juiste manier 
rekening moeten houden met doorvertalingen en adaptaties. Th...
Een compleet dossier waarin beschreven wordt met welke communicatiemiddelen er het beste kan gecommuniceerd worden. 
 
Denk hierbij aan bijvoorbeeld voorbeelden van persberichten, welke content hierbij van belang is, welke stappen er hierbij in de communicatiecyclus worden genomen. 
 
Ook de kracht van infographics wordt omschreven met eigen voorbeeldne die gemaakt zijn. Social media, youtube, direct mail en banners worden hierbij gebruikt.
- Autre
- • 34 pages's •
-
Hogeschool InHolland•schrijven en visualiseren
Aperçu 4 sur 34 pages
Een compleet dossier waarin beschreven wordt met welke communicatiemiddelen er het beste kan gecommuniceerd worden. 
 
Denk hierbij aan bijvoorbeeld voorbeelden van persberichten, welke content hierbij van belang is, welke stappen er hierbij in de communicatiecyclus worden genomen. 
 
Ook de kracht van infographics wordt omschreven met eigen voorbeeldne die gemaakt zijn. Social media, youtube, direct mail en banners worden hierbij gebruikt.