Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) • Docentenopleiding Duits
Derniers ajouts au Docentenopleiding Duits @ Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN). Vous cherchez des notes Docentenopleiding Duits à Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Docentenopleiding Duits à Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN).
-
19
- 0
-
3
Cours Docentenopleiding Duits @ Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN)
Notes disponibles pour les cours suivants de Docentenopleiding Duits à Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN)
-
Duits 3
-
Onderwijskunde 13
-
Vakdidactiek 3
Dernières notes et résumés Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) • Docentenopleiding Duits
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, docentenopleiding

De samenvatting is gebaseerd op de toetsmatrijs van jaar 2, toets 2b
Leerdoelen zijn hiervoor gebruikt.

- Resume
- • 41 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
Aperçu 4 sur 41 pages
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, docentenopleiding

De samenvatting is gebaseerd op de toetsmatrijs van jaar 2, toets 2b
Leerdoelen zijn hiervoor gebruikt.

De student kan de drieslagregel toelichten a.d.h.v. een praktijkvoorbeeld
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 1 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
-
De vijf rollen van de leraar • Martie Slooter• ISBN 9789065086167
-
Onderwijskunde 2B• Par eembergmans
Aperçu 1 sur 1 pages
De student kan de drieslagregel toelichten a.d.h.v. een praktijkvoorbeeld
De student weet wat het verschil is tussen oppervlakkige en ingrijpende maatregelen en kan hier voorbeelden bij benoemen. De student kent een aantal aandachtpunten met betrekking tot straffen en weet wat hij juist niet moet doen wanneer hij een straf wil uitdelen.
De student herkent de achtergrond theorie behorende bij corrigeren en straffen (samenwerking leraar- klas, systeemtheorie van Waszlawick, inhoudsaspect en relationele aspect van communiceren, model interpersoonlijk leraarsgedrag. 

- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 1 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
-
Een leraar van klasse • Bram Lagerwerf, Fred Korthagen• ISBN 9789462363823
-
Onderwijskunde 2B• Par eembergmans
Aperçu 1 sur 1 pages
De student weet wat het verschil is tussen oppervlakkige en ingrijpende maatregelen en kan hier voorbeelden bij benoemen. De student kent een aantal aandachtpunten met betrekking tot straffen en weet wat hij juist niet moet doen wanneer hij een straf wil uitdelen.
De student herkent de achtergrond theorie behorende bij corrigeren en straffen (samenwerking leraar- klas, systeemtheorie van Waszlawick, inhoudsaspect en relationele aspect van communiceren, model interpersoonlijk leraarsgedrag. 

Onderwijskunde 2b
leerdoelen:
De student kan uitleggen wat het verband is tussen relatie en pedagogische tact. 
De student kan de rol van de leraar benoemen in het tegemoetkomen aan de psychologische behoefte aan relatie.
De student kan de hechtingstheorie uitleggen a.d.h.v. voorbeelden. 

- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 4 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
-
Gemotiveerd leren en lesgeven • Anje Ros, Jos Castelijns• ISBN 9789046903995
-
Onderwijskunde 2B• Par eembergmans
Aperçu 1 sur 4 pages
Onderwijskunde 2b
leerdoelen:
De student kan uitleggen wat het verband is tussen relatie en pedagogische tact. 
De student kan de rol van de leraar benoemen in het tegemoetkomen aan de psychologische behoefte aan relatie.
De student kan de hechtingstheorie uitleggen a.d.h.v. voorbeelden. 

ADHD, ADD, autisme, dyslectisch, hoogbegaafd, faalangstig
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 4 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
-
Handboek voor leraren • Walter Geerts, R. van Kralingen• ISBN 9789046904176
-
Onderwijskunde 2B• Par eembergmans
Aperçu 1 sur 4 pages
ADHD, ADD, autisme, dyslectisch, hoogbegaafd, faalangstig
onderwijskunde2b
De student kan uitleggen wat gewoontegedrag is en hoe hij dit kan bevorderen.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 1 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
-
Een leraar van klasse • Bram Lagerwerf, Fred Korthagen• ISBN 9789462363823
-
Onderwijskunde 2B• Par eembergmans
Aperçu 1 sur 1 pages
onderwijskunde2b
De student kan uitleggen wat gewoontegedrag is en hoe hij dit kan bevorderen.
Moderne vreemde talen in de onderbouw H5 H7
 activerende didactiek, Model van Levelt, manieren beoordelen, differentiatie, Dyslexie
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 30 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Vakdidactiek
-
Moderne vreemde talen in de onderbouw • Francis Staatsen, Sonja Heebing• ISBN 9789046904107
-
Moderne vreemde talen in de onderbouw H1,2,3,4,5,6,7• Par eembergmans
Aperçu 3 sur 30 pages
Moderne vreemde talen in de onderbouw H5 H7
 activerende didactiek, Model van Levelt, manieren beoordelen, differentiatie, Dyslexie
Samenvatting van Hoofdstuk 5: Moderne vreemde talen in de onderbouw
- Book
- Resume
- • 5 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Vakdidactiek
-
Moderne vreemde talen in de onderbouw • Francis Staatsen, Sonja Heebing• ISBN 9789046904107
Aperçu 2 sur 5 pages
Samenvatting van Hoofdstuk 5: Moderne vreemde talen in de onderbouw
Hierbij mijn samenvatting van: Onderwijskunde SLB beroepscontexten. Met deze samenvatting heb ik een 10 behaald op mijn tentamen.
- Book
- Resume
- • 2 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
-
Handboek voor leraren • Walter Geerts, R. van Kralingen• ISBN 9789046904176
Aperçu 1 sur 2 pages
Hierbij mijn samenvatting van: Onderwijskunde SLB beroepscontexten. Met deze samenvatting heb ik een 10 behaald op mijn tentamen.
hierbij mijn samenvatting van: Gemotiveerd leren en lesgeven hoofdstuk 1. Met deze samenvatting heb ik een 10 behaald op mijn tentamen.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 6 pages's •
-
Hogeschool Arnhem en Nijmegen•Onderwijskunde
-
Gemotiveerd leren en lesgeven • Anje Ros, Jos Castelijns• ISBN 9789046903995
-
Onderwijskunde: Gemotiveerd leren en lesgeven! H1-H4 samenvatting• Par romanispan
Aperçu 1 sur 6 pages
hierbij mijn samenvatting van: Gemotiveerd leren en lesgeven hoofdstuk 1. Met deze samenvatting heb ik een 10 behaald op mijn tentamen.