Hanzehogeschool Groningen (HANZE) • Marketing Management
Derniers ajouts au Marketing Management @ Hanzehogeschool Groningen (HANZE). Vous cherchez des notes Marketing Management à Hanzehogeschool Groningen (HANZE) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Marketing Management à Hanzehogeschool Groningen (HANZE).
-
21
- 0
-
1
Cours Marketing Management @ Hanzehogeschool Groningen (HANZE)
Notes disponibles pour les cours suivants de Marketing Management à Hanzehogeschool Groningen (HANZE)
-
Business Ethics and Law CIVP17BSE 1
-
Consumer Behavior 2
-
Economics 1
-
Market Research 1
-
Marketing 1 1
-
Minor Marketing, Expertisecentrum Ondernemerschap en Markt 10
-
NIMA A 1
-
NIMA B NIMA 1
-
Research Theory 2
-
Retailing 1
Livres bien-aimés Hanzehogeschool Groningen (HANZE) • Marketing Management
Hans Vosmer, John Smal • ISBN 9789001862893
Michael R. Solomon • ISBN 9781292017419
Naresh K. Malhotra, Dan Nunan, David F. Birks • ISBN 9781292103150
Dernières notes et résumés Hanzehogeschool Groningen (HANZE) • Marketing Management
Summary of chapters 1, 2, 3, 4, 5, 10, 13, 14, 19, 29 from the Marketing Research book. This chapter are asked for the exam for Market Research.
- Book
- Resume
- • 113 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Market Research
-
Marketing Research • Naresh K. Malhotra, Dan Nunan, David F. Birks• ISBN 9781292103150
Aperçu 4 sur 113 pages
Summary of chapters 1, 2, 3, 4, 5, 10, 13, 14, 19, 29 from the Marketing Research book. This chapter are asked for the exam for Market Research.
In het 3e jaar van de studie marketing management moet er een operationeel marketingplan geschreven worden voor een fictief product. Er is gekozen voor een anti-hangover pil die ook nog eens voor nagenoeg alle andere problemen een oplossing is. Hij is geslaagd met een ruim voldoende. O.a.: marktsegmentatie, doelgroep bepaling, Abell diagram, doelgroep marketing, segmentatiecriteria, positionering, 4 P's, distributie en promotie. Alles staat in de inhoudsopgave, Hele leuke opdracht en erg veel p...
- Book
- Cas
- • 25 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•NIMA B
-
Handleiding Marketingplan • E.A. Muilwijk• ISBN 9789490886011
Aperçu 6 sur 25 pages
In het 3e jaar van de studie marketing management moet er een operationeel marketingplan geschreven worden voor een fictief product. Er is gekozen voor een anti-hangover pil die ook nog eens voor nagenoeg alle andere problemen een oplossing is. Hij is geslaagd met een ruim voldoende. O.a.: marktsegmentatie, doelgroep bepaling, Abell diagram, doelgroep marketing, segmentatiecriteria, positionering, 4 P's, distributie en promotie. Alles staat in de inhoudsopgave, Hele leuke opdracht en erg veel p...
English summary of Consumer behavior IMM second year 6th edition
- Book
- Resume
- • 98 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Consumer Behavior
-
Consumer Behavior • Michael G. Solomon• ISBN 9781292153100
Aperçu 4 sur 98 pages
English summary of Consumer behavior IMM second year 6th edition
Detailed IMM Marketing Research summaries of the relevant chapters for the exam! 
Chapter 1,3,4,5,7-11,16
- Book
- Resume
- • 41 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Research theory
-
Marketing Research, International Edition • Alvin C. Burns, Ronald F. Bush• ISBN 9780273768517
Aperçu 4 sur 41 pages
Detailed IMM Marketing Research summaries of the relevant chapters for the exam! 
Chapter 1,3,4,5,7-11,16
Detailed summaries of the relevant chapters for the IMM Consumer behaviour exam!
Chapter 1,3,4,6-11,14
- Book
- Resume
- • 54 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Consumer Behavior
-
Consumer Behavior, Global Edition • Michael R. Solomon• ISBN 9781292017419
Aperçu 4 sur 54 pages
Detailed summaries of the relevant chapters for the IMM Consumer behaviour exam!
Chapter 1,3,4,6-11,14
The following summary is meant to give you a thorough comprehension of the topics of Business Ethics and Law, as well as giving you a better understanding of how Ethics and Law function in today's world.

I can assure you that the points, facts, and definitions mentioned in the summary are more than relevant for your preparation for the exam. So the investment in the following document is really worth purchase.

After reading the summary you will have more confidence in better passing the exam.
- Resume
- • 24 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Business Ethics and Law
Aperçu 3 sur 24 pages
The following summary is meant to give you a thorough comprehension of the topics of Business Ethics and Law, as well as giving you a better understanding of how Ethics and Law function in today's world.

I can assure you that the points, facts, and definitions mentioned in the summary are more than relevant for your preparation for the exam. So the investment in the following document is really worth purchase.

After reading the summary you will have more confidence in better passing the exam.
Summary of chapters 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, and 16 of Marketing Research, the 8th edition. This is a global summary of a commonly used book for exams. The summary contains examples, graphics, and formulas to help comprehend its information.
- Book
- Resume
- • 27 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Research Theory
-
Marketing Research • Alvin C. Burns, Ann F. Veeck• ISBN 9780134167404
Aperçu 3 sur 27 pages
Summary of chapters 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, and 16 of Marketing Research, the 8th edition. This is a global summary of a commonly used book for exams. The summary contains examples, graphics, and formulas to help comprehend its information.
Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het boek Marketing Kernstof, dat gebruikt wordt tijdens de minor Marketing aan de Hanzehogeschool te Groningen. Alle begrippen worden in deze samenvatting uitgewerkt. Met deze samenvatting heb ik mijn NIMA- en Hanzetentamens allemaal ruim voldoende kunnen afsluiten.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 15 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Minor Marketing, Expertisecentrum Ondernemerschap en Markt
-
Marketing kernstof • Hans Vosmer, John Smal• ISBN 9789001862893
-
Samenvatting Marketing Kernstof, Minor Marketing Expertisecentrum Ondernemerschap en Markt.• Par joseamber1
Aperçu 2 sur 15 pages
Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het boek Marketing Kernstof, dat gebruikt wordt tijdens de minor Marketing aan de Hanzehogeschool te Groningen. Alle begrippen worden in deze samenvatting uitgewerkt. Met deze samenvatting heb ik mijn NIMA- en Hanzetentamens allemaal ruim voldoende kunnen afsluiten.
Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het boek Marketing Kernstof, dat gebruikt wordt tijdens de minor Marketing aan de Hanzehogeschool te Groningen. Alle begrippen worden in deze samenvatting uitgewerkt. Met deze samenvatting heb ik mijn NIMA- en Hanzetentamens allemaal ruim voldoende kunnen afsluiten.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 16 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Minor Marketing, Expertisecentrum Ondernemerschap en Markt
-
Marketing kernstof • Hans Vosmer, John Smal• ISBN 9789001862893
-
Samenvatting Marketing Kernstof, Minor Marketing Expertisecentrum Ondernemerschap en Markt.• Par joseamber1
Aperçu 3 sur 16 pages
Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het boek Marketing Kernstof, dat gebruikt wordt tijdens de minor Marketing aan de Hanzehogeschool te Groningen. Alle begrippen worden in deze samenvatting uitgewerkt. Met deze samenvatting heb ik mijn NIMA- en Hanzetentamens allemaal ruim voldoende kunnen afsluiten.
Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het boek Marketing Kernstof, dat gebruikt wordt tijdens de minor Marketing aan de Hanzehogeschool te Groningen. Alle begrippen worden in deze samenvatting uitgewerkt. Met deze samenvatting heb ik mijn NIMA- en Hanzetentamens allemaal ruim voldoende kunnen afsluiten.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 26 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Minor Marketing, Expertisecentrum Ondernemerschap en Markt
-
Marketing kernstof • Hans Vosmer, John Smal• ISBN 9789001862893
-
Samenvatting Marketing Kernstof, Minor Marketing Expertisecentrum Ondernemerschap en Markt.• Par joseamber1
Aperçu 3 sur 26 pages
Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het boek Marketing Kernstof, dat gebruikt wordt tijdens de minor Marketing aan de Hanzehogeschool te Groningen. Alle begrippen worden in deze samenvatting uitgewerkt. Met deze samenvatting heb ik mijn NIMA- en Hanzetentamens allemaal ruim voldoende kunnen afsluiten.