Hanzehogeschool Groningen (HANZE) • Communicatie
Derniers ajouts au Communicatie @ Hanzehogeschool Groningen (HANZE). Vous cherchez des notes Communicatie à Hanzehogeschool Groningen (HANZE) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Communicatie à Hanzehogeschool Groningen (HANZE).
-
517
-
28
-
33
Cours Communicatie @ Hanzehogeschool Groningen (HANZE)
Notes disponibles pour les cours suivants de Communicatie à Hanzehogeschool Groningen (HANZE)
-
Adviseren SLB 1
-
Algemene economie en bedrijfsomgeving 2
-
Alle stof jaar 1 + 2 1
-
Allemaal andersdenkenden - Geert Hofstede 1
-
Argumenteren en debatteren 1
-
Authentiek Leiderschap 1
-
Basisprogrammeren 1
-
BDM2 Cognitie en Perceptie 1
-
BDT4 1
-
Bedrijfseconomie 1
-
Bedrijfsfinanciën 4
-
Beeldtaal 4
-
Bestuurskunde 1
-
Bla 1
-
Blok 1.1 Crisis en reputatie CPA2 4
-
Blok 2.1 Tentamen 1
-
Blok 2.3 Economie, interne communicatie, politiek en organisatiekunde COVB15CSC2 2
-
Blok 2.3 Economie, interne communicatie, politiek, organisatiekunde en onderzoek 2
-
Blok 2.3 Tentamen CSC2 1
-
Blok 2.4 Tentamen 1
-
Business Intelligence 1
-
Business model canvas 1
-
Campagne: beleid en concept CBC2 2
-
Campagnes 1
-
CBC2 CBC2 1
-
CME3 2
-
Cmo2 1
-
CMO2, communicatie onderzoek 2
-
Cmo4 1
-
CMO4 & ECM3 3
-
CMO4 jaar 2 1
-
CMV1 1
-
Communicatie 23
-
Communicatie en Mediakunde CPA2 10
-
Communicatie en mediakunde 1 9
-
Communicatie en mediakunde 2 OOB2 4
-
Communicatie en mediakunde 3 4
-
Communicatie en Mediakunde 4 1
-
Communicatie en Onderzoek 4
-
Communicatie en Onderzoek 3 1
-
Communicatie handboek - Wil Michels 8
-
Communicatie Michels en Baarda 1
-
Communicatie- en Mediakunde COVP14CPA2 6
-
Communicatie- en Mediakunde 2 OOB2 1
-
Communicatiekunde en Onderzoek 2
-
Communicatiekunde en Onderzoek 2 COVB15CSC2 3
-
Communicatiesystemen 1
-
Communicatietheorie CPR2 67
-
Communicatietheorie 3 1
-
Communicatietheorie CMO3 1
-
Communication Theory 2
-
Conflicthantering 1
-
Content management CME 3
-
CPA2 1
-
CPR2 CPR2 1
-
Cross-culturele psychologie 1
-
Crossmedia concepting CCO2 1
-
Crossmedia Conceptontwikkeling 1
-
Dit is onderzoek CSC2A 4
-
Dit is onderzoek! 2
-
ECM3 1
-
ECM3 Communicatietheorie 3
-
Economie 11
-
Eventmanagement 2
-
Faciliteren INT2B 4
-
Filmgeschiedenis 1
-
Films maken 1
-
Filmtheorie 10
-
Filmtheorie / Beeldtaal 3
-
Filmtheorie, beeldtaal 1
-
Financieel Beheer 1
-
Financieel management 4
-
Financiën 3
-
Financiën 2 1
-
Financiën CPL2B 1
-
ICC 1
-
Informatiekunde 2
-
Informatiekunde I 1
-
INN2 1
-
Integrated Marketing Communication 1
-
Interactieve Marketing 4
-
Interactieve marketing & social media 2
-
Interactieve marketing CME2 2
-
Interaction design 1
-
Interculturele communicatie CPA2 9
-
Internationale Economie 5
-
Interne Communicatie CSC2 10
-
Leadership Styles 1
-
Leidinggeven 1
-
Marketing 14
-
Marketing minor Eventmanagement 1
-
Marketing en Online Communicatie COVP14CIB2 5
-
Marketing Kernstof 1
-
Marketing met Interactieve Media 2
-
Marketing, Marktverkenning 1
-
Marketingcommunicatie 9
-
Marketingcommunicatie en onderzoek 1
-
Marketingcommunicatiestrategie 1
-
Marktverkenning 9
-
Media CCO2 4
-
Media en Entertainmentrecht 1
-
Media en ondernemerschap CCO2 7
-
Mediakunde 2
-
Medialandschap 10
-
Mediastiek 2
-
Mens en recht MensenRecht 1
-
Methoden en Technieken 1
-
Ondernemerschap CCO2 2
-
Ondernemerschap en Media 1
-
Onderzoek OOB2 17
-
Onderzoek 1 / EVE4 1
-
Online marketing 1
-
OOB2 OOB2 1
-
Organisatie en management 1
-
Organisatieculturen 1
-
Organisatiekunde CSC2A 28
-
Overheidscommunicatie 5
-
Politieke overheidscommunicatie CSC2C 3
-
Presenteren 2 / Storytelling 1
-
Presenteren Engels 1
-
PRINCE2 INN4 Innovatie en ICT 1
-
Principes van marketing 2
-
Project communicatie 1
-
Project communicatie blok 3 1
-
Project. plan van aanpak communicatie 1
-
Projectmanagement 3
-
Recht 13
-
Research 1
-
Schrijven 4
-
SLB 1
-
Social Media 1
-
Sociale Psychologie 9
-
Specialisatie Politieke Overheidscommunicatie 1
-
Stage 4
-
Strategische Communicatie 1
-
Strategische Marketing 5
-
Tentamen 3
-
Theorie onderzoek 1
-
Toegepast communicatieonderzoek 1
-
Veranderanalyse 2
-
Verandercommunicatie INT2A 5
-
Visies op communicatie 1
-
Visuele communicatie 1
-
WEB Javascript Programmeren 1
-
Wervend schrijven voor online media 1
Livres bien-aimés Hanzehogeschool Groningen (HANZE) • Communicatie
Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter • ISBN 9789024424870
Bas W. Blekkingh • ISBN 9789462200401
Erik Reijnders • ISBN 9789023252313
C. Nunez • ISBN 9789023256878
Jos van den Broek, Jaap de Jong • ISBN 9789047301158
Marc Andrews, Dr. van Leeuwen • ISBN 9789063695316
Roemer Lievaart • ISBN 9789080555181
Dernières notes et résumés Hanzehogeschool Groningen (HANZE) • Communicatie
Samenvatting Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B, ISBN: 9936 Marketing
- Book
- Resume
- • 25 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Marketing
-
Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B • Ton de Gouw, Gerbrand Rustenburg• ISBN 9789001899936
Aperçu 3 sur 25 pages
Samenvatting Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B, ISBN: 9936 Marketing
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 5 Communicatie. bij verandering. Te gebruiken voor verschillende studies.
- Book & Paket-Deal
- Resume
- • 9 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Communicatie
-
Basisboek interne communicatie • Erik Reijnders, Marius Hogendoorn, Conny de Laat• ISBN 9789023257721
-
Samenvatting Basisboek interne communicatie hele boek (H1-7)• Par xninaxx
Aperçu 2 sur 9 pages
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 5 Communicatie. bij verandering. Te gebruiken voor verschillende studies.
In deze samenvatting staan verschillende theoriën en psychologiën, zoals van Cialdini, Renes, Kahneman en nog veel meer. Het gehele document is gebaseerd op jaar 2 hoorcolleges door de Hanze Hogeschool. Heb jij een tentamen over campagnes, campagnevoering, marketingcommunicatie of beleid bij gedragsverandering? Dan is deze samenvatting precies wat je zoekt!
- Book
- Resume
- • 8 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Campagne: Beleid En Concept
-
Marketingcommunicatie in 14 stappen • Guy van Liemt, Gert Koot• ISBN 9789001752224
Aperçu 2 sur 8 pages
In deze samenvatting staan verschillende theoriën en psychologiën, zoals van Cialdini, Renes, Kahneman en nog veel meer. Het gehele document is gebaseerd op jaar 2 hoorcolleges door de Hanze Hogeschool. Heb jij een tentamen over campagnes, campagnevoering, marketingcommunicatie of beleid bij gedragsverandering? Dan is deze samenvatting precies wat je zoekt!
Samenvatting van alle stof voor tentamen 1 van blok 1 van jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hanzehogeschool. 
 
De samenvatting bevat: 
•	Dienst Publiek en Communicatie (2015). Gereedschap voor Gedragsverandering. pp. Alles (met nadruk op 10-11., pp. 7-9 , pp13-18). 
•	Dienst Publiek en Communicatie (2011). Gedragsverandering via campagnes. pp40-71 
•	Renes, R. (2012). Effectieve communicatie in het publieke domein. Over onbedwingbare impulsen en collectieve doelen. Openbare Les....
- Resume
- • 14 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Communicatie En Mediakunde
Aperçu 2 sur 14 pages
Samenvatting van alle stof voor tentamen 1 van blok 1 van jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hanzehogeschool. 
 
De samenvatting bevat: 
•	Dienst Publiek en Communicatie (2015). Gereedschap voor Gedragsverandering. pp. Alles (met nadruk op 10-11., pp. 7-9 , pp13-18). 
•	Dienst Publiek en Communicatie (2011). Gedragsverandering via campagnes. pp40-71 
•	Renes, R. (2012). Effectieve communicatie in het publieke domein. Over onbedwingbare impulsen en collectieve doelen. Openbare Les....
Dit document is een samenvatting van Economie theorie dat je in het eerste jaar voor Communicatie moet leren. Zelfs bij een Communicatie-opleiding moet je namelijk het een en ander weten over economie.
- Resume
- • 5 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Economie
Aperçu 2 sur 5 pages
Dit document is een samenvatting van Economie theorie dat je in het eerste jaar voor Communicatie moet leren. Zelfs bij een Communicatie-opleiding moet je namelijk het een en ander weten over economie.
Dit document is een samenvatting van het 'Dit is Onderzoek' van Ben Baarda. Het document wordt ondersteund door afbeeldingen en is dus makkelijk door te lezen.
- Book
- Resume
- • 12 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Dit Is Onderzoek
-
Dit is onderzoek! • D.B. Baarda• ISBN 9789001895440
Aperçu 2 sur 12 pages
Dit document is een samenvatting van het 'Dit is Onderzoek' van Ben Baarda. Het document wordt ondersteund door afbeeldingen en is dus makkelijk door te lezen.
Dit document is een samenvatting van 4 hoofdstukken het Interculturele Communicatie boek van Nunez. Alle onderwerpen worden goed toegelicht en deze samenvatting bevat alle informatie uit deze vier hoofdstukken, het is dus een goede vervanger voor als je het boek zelf niet tot je beschikking hebt.
- Book
- Resume
- • 14 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Interculturele Communicatie
-
Interculturele communicatie • C. Nunez• ISBN 9789023256878
Aperçu 2 sur 14 pages
Dit document is een samenvatting van 4 hoofdstukken het Interculturele Communicatie boek van Nunez. Alle onderwerpen worden goed toegelicht en deze samenvatting bevat alle informatie uit deze vier hoofdstukken, het is dus een goede vervanger voor als je het boek zelf niet tot je beschikking hebt.
Deze samenvatting omvangt alle informatie die je moet weten over de organisatiestructuren van Minztberg. Er zijn 7 soorten organisatiestructuren die stuk voor stuk worden toegelicht.
- Book
- Resume
- • 6 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Organisatie en management
-
Handboek Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering • Jos Marcus, N. van Dam• ISBN 9789001895600
Aperçu 2 sur 6 pages
Deze samenvatting omvangt alle informatie die je moet weten over de organisatiestructuren van Minztberg. Er zijn 7 soorten organisatiestructuren die stuk voor stuk worden toegelicht.
Dit document is een samenvatting van het Communicatie Handboek door Will Michels. Er worden verschillende onderwerpen uit 8 hoofdstukken behandeld. De stof wordt uitgebreid toegelicht.
- Book
- Resume
- • 21 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Communicatie Handboek - Wil Michels
-
Communicatie handboek • Wil Michels, Wil J. Michels• ISBN 9789001298746
Aperçu 3 sur 21 pages
Dit document is een samenvatting van het Communicatie Handboek door Will Michels. Er worden verschillende onderwerpen uit 8 hoofdstukken behandeld. De stof wordt uitgebreid toegelicht.
Dit document is een samenvatting van hoofdstuk 4 van het boek Eventmanagement van Bowdin. Deze samenvatting gaat over soorten events, soorten stakeholders, verschillende sectoren, event concepten en meer.
- Book
- Resume
- • 9 pages's •
-
Hanzehogeschool Groningen•Eventmanagement
-
Events Management • Glenn A. J. Bowdin, Johnny Allen• ISBN 9781856178181
Aperçu 2 sur 9 pages
Dit document is een samenvatting van hoofdstuk 4 van het boek Eventmanagement van Bowdin. Deze samenvatting gaat over soorten events, soorten stakeholders, verschillende sectoren, event concepten en meer.