Haagse Hogeschool (HHS) • Communicatie Multimedia Design
Derniers ajouts au Communicatie Multimedia Design @ Haagse Hogeschool (HHS). Vous cherchez des notes Communicatie Multimedia Design à Haagse Hogeschool (HHS) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Communicatie Multimedia Design à Haagse Hogeschool (HHS).
-
95
- 0
-
8
Cours Communicatie Multimedia Design @ Haagse Hogeschool (HHS)
Notes disponibles pour les cours suivants de Communicatie Multimedia Design à Haagse Hogeschool (HHS)
-
Alle Hoorcollege's 1
-
CMD6 1
-
Communicatie 1
-
Effectief Functioneren 1
-
ICT 1
-
Interaction Design CMD 9
-
Intercultural Communication 5
-
Interculturele communicatie 6
-
Internetmarketing Tools ITD-KB-43 2
-
Introduction IxD 2
-
Introduction to Programming 3
-
IxD 2
-
IxD - Interaction Design CMD-ID-19 1
-
Marketing CMD-MA 10
-
Media and society 2
-
Media in the society 8
-
Media Theory 2
-
Minor Internetmarketing Management CMD-K42 1
-
Minor Psychologie 4
-
Psychologie 5
-
Psychology of interaction CMD-E-PSY 1
-
Psychology of interaction design 9
-
Understanding People 1
-
Usability Expert 1
-
User Research 1
-
Web Technologies CMD-WT2-20 3
-
Webtechnologie WT2 5
-
WebTechnologies 2 WT2 6
-
Webtechnology 1
Livres bien-aimés Haagse Hogeschool (HHS) • Communicatie Multimedia Design
F. Hellemans • ISBN 9789020954968
Martin Tomitsch, Cara Wrigley • ISBN 9789063694791
W.A. Shadid • ISBN 9789013041347
Jeff Johnson • ISBN 9780124115569
Dernières notes et résumés Haagse Hogeschool (HHS) • Communicatie Multimedia Design
Samenvatting over Consumentengedrag de basis. Afbeeldingen uit het boek toegevoegd aan de samenvatting. Erg overzichtelijk.
- Book
- Resume
- • 39 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Marketing
-
Consumentengedrag de basis • Andre Weber• ISBN 9789001899974
Aperçu 4 sur 39 pages
Samenvatting over Consumentengedrag de basis. Afbeeldingen uit het boek toegevoegd aan de samenvatting. Erg overzichtelijk.
In deze samenvatting zijn deel 1, 2, 3 en 5 opgenomen, dit zijn alle hoofdstukken behalve 9, 10 en 11. Bij elk hoofdstuk is ook de kernbegrippenlijst opgenomen ter ondersteuning van de stof.
- Book
- Resume
- • 117 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Marketing
-
Consumentengedrag de basis • Andre Weber• ISBN 9789001899974
Aperçu 10 sur 117 pages
In deze samenvatting zijn deel 1, 2, 3 en 5 opgenomen, dit zijn alle hoofdstukken behalve 9, 10 en 11. Bij elk hoofdstuk is ook de kernbegrippenlijst opgenomen ter ondersteuning van de stof.
Alles wat je moet weten voor het meerkeuze tentamen van Marketing (CMD-MA). ISBN: 9974 Marketing
- Book
- Resume
- • 37 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Marketing
-
Consumentengedrag de basis • Andre Weber• ISBN 9789001899974
Aperçu 1 sur 37 pages
Alles wat je moet weten voor het meerkeuze tentamen van Marketing (CMD-MA). ISBN: 9974 Marketing
Een samenvatting van de toetsstof voor Interculturele Communicatie. Naast het boek is lesstof met aantekeningen ook in dit document behandelt.
- Book
- Resume
- • 7 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Intercultural Communication
-
Interculturele communicatie • C. Nunez• ISBN 9789023256878
Aperçu 2 sur 7 pages
Een samenvatting van de toetsstof voor Interculturele Communicatie. Naast het boek is lesstof met aantekeningen ook in dit document behandelt.
De samenvatting bevat: 
 
Deeltoets 1 voorbereiding 
- WK10 - Responsive design 
- WK 11 - Layout with Flexbox 
- WK12 - CSS Grid 
- WK 10 t/m 12 Quiznotes a.d.h.v. Codecademy 
 
Deeltoets 2 voorbereiding 
- WK 13 - 
- WK 14 - 
- WK 15 - 
- WK 13 t/m 15 Quiznotes a.d.h.v. Codecademy
- Resume
- • 67 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Web Technologies
Aperçu 3 sur 67 pages
De samenvatting bevat: 
 
Deeltoets 1 voorbereiding 
- WK10 - Responsive design 
- WK 11 - Layout with Flexbox 
- WK12 - CSS Grid 
- WK 10 t/m 12 Quiznotes a.d.h.v. Codecademy 
 
Deeltoets 2 voorbereiding 
- WK 13 - 
- WK 14 - 
- WK 15 - 
- WK 13 t/m 15 Quiznotes a.d.h.v. Codecademy
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag: De Basis met hoofdstukken 1 t/m 6 en 15 en 16. Zesde druk.
- Resume
- • 28 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Marketing
Aperçu 3 sur 28 pages
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag: De Basis met hoofdstukken 1 t/m 6 en 15 en 16. Zesde druk.
In dit document vind je een samenvatting van alle video college's die zijn gegeven door Bram Reurings voor het vak Interaction Design in het eerste jaar van CMD. De video's die hier aan bod komen zijn: Het ontwerpproces deel 1 en 2, Praktijkgericht onderzoek deel 1 en 2, Gebruikers & Context, Interactie & Interfaces, Evalueren & Testen en Rapporteren. De samenvatting is op zichzelf te gebruiken maar het is handig om ernaast nog de video college's gezien te hebben om het beter te begrijpen.
- Book
- Notes de cours
- • 16 pages's •
-
Haagse Hogeschool•IxD - Interaction Design
-
Design. Think. Make. Break. Repeat. • Martin Tomitsch, Cara Wrigley• ISBN 9789063694791
Aperçu 4 sur 16 pages
In dit document vind je een samenvatting van alle video college's die zijn gegeven door Bram Reurings voor het vak Interaction Design in het eerste jaar van CMD. De video's die hier aan bod komen zijn: Het ontwerpproces deel 1 en 2, Praktijkgericht onderzoek deel 1 en 2, Gebruikers & Context, Interactie & Interfaces, Evalueren & Testen en Rapporteren. De samenvatting is op zichzelf te gebruiken maar het is handig om ernaast nog de video college's gezien te hebben om het beter te begrijpen.
Uitgebreide samenvatting over de hoofdstukken 1 t/m 5 van PDF Webshop, geschreven door Theo Zweers. Hoofdstuk 6 en 7 spreken voor zich en zijn erg kort (bevat voornamelijk rekenwerk wat duidelijk uitgelegd is in het boek zelf). Ik heb met behulp van deze samenvatting een 8.7 weten te halen (fysiek op school). Tevens heb ik een aantal oefenvragen uit verschillende oefentoetsen onderaan het document geplaatst.
- Resume
- • 32 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Minor Internetmarketing Management
Aperçu 1 sur 32 pages
Uitgebreide samenvatting over de hoofdstukken 1 t/m 5 van PDF Webshop, geschreven door Theo Zweers. Hoofdstuk 6 en 7 spreken voor zich en zijn erg kort (bevat voornamelijk rekenwerk wat duidelijk uitgelegd is in het boek zelf). Ik heb met behulp van deze samenvatting een 8.7 weten te halen (fysiek op school). Tevens heb ik een aantal oefenvragen uit verschillende oefentoetsen onderaan het document geplaatst.
Alle hoofdstukken die handelt worden in de toets. Gebasseerd op het Design, Think, Make, Break Repeat. boek dat je moet leren voor dit vak. Aangevuld met plaatjes en extra uitleg.
- Book
- Resume
- • 17 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Interaction Design
-
Design. Think. Make. Break. Repeat. • Martin Tomitsch, Cara Wrigley• ISBN 9789063694791
Aperçu 5 sur 17 pages
Alle hoofdstukken die handelt worden in de toets. Gebasseerd op het Design, Think, Make, Break Repeat. boek dat je moet leren voor dit vak. Aangevuld met plaatjes en extra uitleg.
Aantekeningen met betrekking op het boek sociale psychologie van Elliot Aronson Timothy D. Wilson
- Package deal
- Autre
- • 18 pages's •
-
Haagse Hogeschool•Minor Psychologie
-
Bundel minor psychologie• Par NaomivG_
Aperçu 3 sur 18 pages
Aantekeningen met betrekking op het boek sociale psychologie van Elliot Aronson Timothy D. Wilson