Fontys Hogeschool (FONTYS) • Lerarenopleiding Duits
Derniers ajouts au Lerarenopleiding Duits @ Fontys Hogeschool (FONTYS). Vous cherchez des notes Lerarenopleiding Duits à Fontys Hogeschool (FONTYS) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Lerarenopleiding Duits à Fontys Hogeschool (FONTYS).
-
19
- 0
-
1
Cours Lerarenopleiding Duits @ Fontys Hogeschool (FONTYS)
Notes disponibles pour les cours suivants de Lerarenopleiding Duits à Fontys Hogeschool (FONTYS)
-
Inleiding recht 1
Livres bien-aimés Fontys Hogeschool (FONTYS) • Lerarenopleiding Duits
Anton Horeweg • ISBN 9789401425780
Wiebke Strank • ISBN 9783929526998
Dernières notes et résumés Fontys Hogeschool (FONTYS) • Lerarenopleiding Duits
In dit onderzoek heb ik de volgende vraag beantwoord: Hoe kan ik met mijn persoonlijk vakdidactisch handelen ervoor zorgen dat bij 2Havo/Vwo de gespreksvaardigheid door middel van woordenschat training wordt bevorderd? 
Door vele interventies in te zetten, heb ik gezocht naar manieren om de gespreksvaardigheid te bevorderen. 
 
Wat kun je verwachten: 
- Je leest over alle ingezette interventies; 
- Meningen van collega's, werkplekbegeleider, medestudenten etc. ; 
- Vele diverse bronnen; 
- Op...
- These
- • 72 pages's •
-
Fontys Hogeschool•eindonderzoek
Aperçu 3 sur 72 pages
In dit onderzoek heb ik de volgende vraag beantwoord: Hoe kan ik met mijn persoonlijk vakdidactisch handelen ervoor zorgen dat bij 2Havo/Vwo de gespreksvaardigheid door middel van woordenschat training wordt bevorderd? 
Door vele interventies in te zetten, heb ik gezocht naar manieren om de gespreksvaardigheid te bevorderen. 
 
Wat kun je verwachten: 
- Je leest over alle ingezette interventies; 
- Meningen van collega's, werkplekbegeleider, medestudenten etc. ; 
- Vele diverse bronnen; 
- Op...
In dit document worden de belangrijkste punten waarop je een tekst kan analyseren uitgewerkt. Er wordt gesproken over motieven, vertelperspectieven, verteltijd en vertelde tijd en nog veel meer. Een handig overzicht met alle belangrijke kenmerken, begrippen en theorie.
- Resume
- • 7 pages's •
-
Fontys Hogeschool•Proza
Aperçu 2 sur 7 pages
In dit document worden de belangrijkste punten waarop je een tekst kan analyseren uitgewerkt. Er wordt gesproken over motieven, vertelperspectieven, verteltijd en vertelde tijd en nog veel meer. Een handig overzicht met alle belangrijke kenmerken, begrippen en theorie.
OSB staat voor Onderwijsstelsel en beroepsonderwijs. Het is een onderwijskundig vak, dat vaak op de lerarenopleiding wordt gegeven. In dit document wordt o.a. de geschiedenis van het onderwijsstelsel beschreven. Ook komen belangrijke begrippen aan bod. Daarnaast wordt het huidige onderwijs vergeleken met dat van vroeger, worden verschillende kenmerken belicht, etc.
- Resume
- • 36 pages's •
-
Fontys Hogeschool•OSB
Aperçu 4 sur 36 pages
OSB staat voor Onderwijsstelsel en beroepsonderwijs. Het is een onderwijskundig vak, dat vaak op de lerarenopleiding wordt gegeven. In dit document wordt o.a. de geschiedenis van het onderwijsstelsel beschreven. Ook komen belangrijke begrippen aan bod. Daarnaast wordt het huidige onderwijs vergeleken met dat van vroeger, worden verschillende kenmerken belicht, etc.
OPO is een onderwijskundig vak, waarbij het gaat om de ontwikkeling van de leerling. In dit document vind je een samenvatting van de belangrijkste aspecten, begrippen en thema's. Deze worden allemaal uitgebreid uitgewerkt.
- Book
- Resume
- • 39 pages's •
-
Fontys Hogeschool•OPO
-
Identiteitsontwikkeling en leerlingbegeleiding • Jos van der Wal, Jacob de Wilde• ISBN 9789046905548
Aperçu 4 sur 39 pages
OPO is een onderwijskundig vak, waarbij het gaat om de ontwikkeling van de leerling. In dit document vind je een samenvatting van de belangrijkste aspecten, begrippen en thema's. Deze worden allemaal uitgebreid uitgewerkt.
Uitgebreide samenvatting van de leerstof van Landeskunde voor de landelijke kennistoets Duits. De landen Oostenrijk en Duitsland worden volledig besproken. 
Het document bestaat uit de volgende hoofdstukken:
3.1.1.1 Deutschland – Presse tot en met 
3.1.1.2 Österreich Folge Sehenwürtigkeiten
3.1.1.2 Österreich- Allgemein
3.1.1.2 Österreich – Folge van Volksgruppen tot en met Schweiz Wirtschaft 
3.1.2.1 Stereotype DACH 
3.2.1.1 Geographie Deutschlands – Folge Landschaften in Deutschland ...
- Resume
- • 38 pages's •
-
Fontys Hogeschool•Landelijke kennistoets Duits
Aperçu 4 sur 38 pages
Uitgebreide samenvatting van de leerstof van Landeskunde voor de landelijke kennistoets Duits. De landen Oostenrijk en Duitsland worden volledig besproken. 
Het document bestaat uit de volgende hoofdstukken:
3.1.1.1 Deutschland – Presse tot en met 
3.1.1.2 Österreich Folge Sehenwürtigkeiten
3.1.1.2 Österreich- Allgemein
3.1.1.2 Österreich – Folge van Volksgruppen tot en met Schweiz Wirtschaft 
3.1.2.1 Stereotype DACH 
3.2.1.1 Geographie Deutschlands – Folge Landschaften in Deutschland ...
Alle hoofdstukken van het "Handboek voor leraren" uitgebreid en overzichtelijk samengevat!
Handig voor de generieke kennistoets van APV! Hier staat alles in wat je van het handboek moet weten! Auteurs van dit boek zijn: Walter Geerts R. van Kralingen. De uitgever is Coutinho.
- Book
- Resume
- • 57 pages's •
-
Fontys Hogeschool•APV
-
Handboek voor leraren • Walter Geerts, R. van Kralingen• ISBN 9789046904176
Aperçu 4 sur 57 pages
Alle hoofdstukken van het "Handboek voor leraren" uitgebreid en overzichtelijk samengevat!
Handig voor de generieke kennistoets van APV! Hier staat alles in wat je van het handboek moet weten! Auteurs van dit boek zijn: Walter Geerts R. van Kralingen. De uitgever is Coutinho.
Samenvatting van het boek Effectief leren hoofdstuk 1,2,3 en 6. 
ISBN/EAN: 9789001873134 (boek 4e druk) 
Schrijvers: Sebo Ebbens en Simon Ettekoven. 
Hoofdstuk 1,2,3 en 6 zijn de belangrijkste hoofdstukken uit het boek.
- Resume
- • 13 pages's •
-
Fontys Hogeschool•BVLA
Aperçu 2 sur 13 pages
Samenvatting van het boek Effectief leren hoofdstuk 1,2,3 en 6. 
ISBN/EAN: 9789001873134 (boek 4e druk) 
Schrijvers: Sebo Ebbens en Simon Ettekoven. 
Hoofdstuk 1,2,3 en 6 zijn de belangrijkste hoofdstukken uit het boek.
Thema's 
- De school als leerbedrijf 
- Kwaliteit van onderwijs, hoe meet je dat? 
- Veranderend onderwijs 
- Hoe maak je een goed lesvoorbereidingsformulier 
- Goede lesdoelen stellen. 
- De zes lesfasen volgens Ebbens 
- Bordschema’s, onderwijsleergesprek voren 
- Ordehandhaving
- Resume
- • 21 pages's •
-
Fontys Hogeschool•Basisvaardigheden leren en onderwijzen
Aperçu 2 sur 21 pages
Thema's 
- De school als leerbedrijf 
- Kwaliteit van onderwijs, hoe meet je dat? 
- Veranderend onderwijs 
- Hoe maak je een goed lesvoorbereidingsformulier 
- Goede lesdoelen stellen. 
- De zes lesfasen volgens Ebbens 
- Bordschema’s, onderwijsleergesprek voren 
- Ordehandhaving
Inhoud samenvatting:
Traditionele vernieuwingsscholen 
Geschiedenis van het onderwijs
Organisatie en bestuur van het onderwijs
Organisatie onderbouw 
Organisatie bovenbouw VMBO 
Organisatie bovenbouw HAVO/VWO
Organisatie BVE, ROC, AOC, MBO, VAVO
- Resume
- • 31 pages's •
-
Fontys Hogeschool•Onderwijsstelsel en beroepsonderwijs
Aperçu 2 sur 31 pages
Inhoud samenvatting:
Traditionele vernieuwingsscholen 
Geschiedenis van het onderwijs
Organisatie en bestuur van het onderwijs
Organisatie onderbouw 
Organisatie bovenbouw VMBO 
Organisatie bovenbouw HAVO/VWO
Organisatie BVE, ROC, AOC, MBO, VAVO
Samenvatting uit het boek Gedragsproblemen in de klas in het voortgezet onderwijs. Geschreven door Anton Horeweg. Plus extra samenvatting over kindermishandeling. Samenvatting grotendeels compleet, alleen hoofdstuk 15 niet.
- Book
- Resume
- • 46 pages's •
-
Fontys Hogeschool•Gedragsproblemen in de klas
-
Gedragsproblemen in de klas in het voortgezet onderwijs • Anton Horeweg• ISBN 9789401425780
Aperçu 2 sur 46 pages
Samenvatting uit het boek Gedragsproblemen in de klas in het voortgezet onderwijs. Geschreven door Anton Horeweg. Plus extra samenvatting over kindermishandeling. Samenvatting grotendeels compleet, alleen hoofdstuk 15 niet.