Avans Hogeschool (AVANS) • Commerciële Economie
Derniers ajouts au Commerciële Economie @ Avans Hogeschool (AVANS). Vous cherchez des notes Commerciële Economie à Avans Hogeschool (AVANS) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Commerciële Economie à Avans Hogeschool (AVANS).
-
807
- 0
-
53
Cours Commerciële Economie @ Avans Hogeschool (AVANS)
Notes disponibles pour les cours suivants de Commerciële Economie à Avans Hogeschool (AVANS)
-
Accountability 3
-
Accounting / Financiele analyse 1
-
Accountmanagement 1
-
Afstudeeronderzoek 3
-
Algemene Economie 5
-
Bachelor scriptie 1
-
Bachelor scriptie bijlage 1
-
Bedrijfscommunicatie 2
-
Bedrijfseconomie 10
-
Bedrijfskunde 5
-
Bedrijfsrecht MICEP1BERB-15 23
-
Beroepsproduct Consumentengedrag - Marketing Management - Commerciële Economie - Interne&Externe Analyse Consument 1
-
BtoB & Internationale Marketing 2
-
Business Intelligence 5
-
Business Management BM 6
-
Case Study 1
-
Commerciële calculaties 1
-
Commerciële Economie 7
-
Communicatie 5
-
Consument en Retail 1
-
Consumentengedrag 28
-
Consumentenpsychologie 19
-
CRM 1
-
Cross Cultural Management 1
-
Cultuur 5
-
Dienstenmarketing 15
-
Dienstenmarketing en CRM MICEK2DM-17 3
-
Doorlopend project 3
-
Duits MICEK2DU-15 5
-
Economie 5
-
Economie en statistiek 1
-
Engels 9
-
Ethiek 2
-
Evenementenlogistiek 1
-
Experience Marketing 1
-
Export Management 3
-
Externe Analyse / Meso&Macro analyse Coolblue - Beroepsproduct Your Market - Commerciele Economie 1
-
Financial Accountability MICEP4FAC-15 14
-
Frans 1
-
Frans Schriftelijke Taalvaardigheid 1
-
Handel 1
-
Hogeschooltaal 5
-
IAM - Exportplan 1
-
Importeren 1
-
Integratief k2 1
-
Integratieve toets Jaar 2 1
-
Interculturele Competenties 5
-
Intergratieve toets 1
-
Internationaal Ondernemen 4
-
Internationaal Recht 2
-
International Marketing 9
-
International Marketing Trends IMT 1
-
Internationale Marketing 6
-
Internationale marketing en B2B 1
-
Internationaliseren 1
-
Interne Analyse / Micro analyse Coolblue - Beroepsproduct Your Business - Commerciele Economie 1
-
Key Accountmanagement 1
-
Key accountmanagement & trademarketing MICEK2KA-18 8
-
Keyaccountmanagement en trademarketing 1
-
Kritisch denken 1
-
Logistiek 7
-
Management 1
-
Management en organisatie 2
-
Marketing MMCE-D-MKT-02 69
-
Marketing Accountability 2
-
Marketing Fundament MICEP1MAF-18 28
-
Marketing informatiesystemen 1
-
Marketing Management 4
-
Marketing, Business Intelligence, Bedrijfseconomie BM 2
-
Marketing: Multichannel & E-Marketing 8
-
Marketingcommunicatie 29
-
Marketingorganisatie 2
-
Marktonderzoek MICEP3MOIIIF-15 80
-
Marktonderzoek IV: marketing intelligence 1
-
Marktonderzoek P3 en K2 1
-
Mediaplanning 6
-
Meewerkstage 2
-
Minor Branding MMMI-BRD-07 1
-
Minor International Sales & Accountmanagement 2
-
Minor ISales 1
-
Minor Online Marketing 8
-
Multichannel- en E-Marketing K1 1
-
Negotiating 1
-
Omgevingsanalyse 1
-
Omgevingsanalyse / Algemene Economie 1
-
Omnichannel en E-marketing 1
-
Ondernemen/Logistiek 1
-
Onderzoek Onderzoek 10
-
Online Marketing 6
-
Operationeel marketingplan 1
-
Operationele Marketing 1
-
Organisatiekunde P4OKUS 41
-
P4 1
-
Positioneren 3
-
Praktisch Bedrijfsrecht 2
-
Product en Dienst Innovatie 1
-
Product en dienstinnovatie 3
-
Product en Waardecreatie 1
-
Product Manager 1
-
Product- & dienstinnovatie 2
-
Product- en dienstinnovatie 4
-
Productbeleid 2
-
Productmanagment 1
-
Productontwikkeling 2
-
Productontwikkeling & waardecreatie MICEE2PD-16 11
-
Productontwikkeling en waardecreatie 6
-
Productonwikkeling en Waardecreatie 1
-
Professionele ontwikkelingen 1
-
Project 1
-
Rapporteren over onderzoek 1
-
Recht RHT 28
-
Recht en Informatie 1
-
Rekenvaardigheden 1
-
Retailmarketing 9
-
Sales 7
-
Sales & Communicatie Accountability 7
-
Sales en Accountability 1
-
Sales en Communicatie Accountability MICEP2SCA-16 3
-
Sales management MICEP3SAM-14 20
-
Sales vaardigheden 1
-
Salesmanagement 17
-
Samenwerkende organisaties 6
-
Semester IAM 1
-
Spaans 19
-
SPSS 5
-
Statistiek 3
-
Statistiek voor Pre-master 1
-
Strategic Marketing Management 1
-
Strategie 4
-
Strategisch Marketing Management 8
-
Strategische Marketing 9
-
Strategische Marketing Planning 10
-
Strategische Marketing, International Marketing 1
-
Trademarketing & Category Management 1
-
Verandermanagement 5
-
Verkoopkunde 8
-
Verkoopplan 1
-
Wft consumptief krediet 1
-
Wft Inkomen 2
-
Wft schade particulieren 2
-
Wft Schade zakelijk 1
-
Wft Vermogen 1
-
Wft zorg 1
Livres bien-aimés Avans Hogeschool (AVANS) • Commerciële Economie
Karel Jan Alsem • ISBN 9789001877477
Kees Gelderman, Hein van der Hart • ISBN 9789001878115
Paul van der Voort, Frank van Ormondt • ISBN 9789052618319
Jos Marcus, Nick van Dam • ISBN 9789001850234
ISBN 9788484434153
Rob Beltman • ISBN 9789089653468
Almudena Grandes • ISBN 9788484434160
A.M.T.M. Janssen, J.J.F.M. Wekking • ISBN 9789001702700
René Susan • ISBN 9789001863005
Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek • ISBN 9789001023188
Philip Kotler, Gary Armstrong • ISBN 9789043016223
R. Von • ISBN 9781780163680
Peter Cheverton • ISBN 9780749452278
Dernières notes et résumés Avans Hogeschool (AVANS) • Commerciële Economie
samenvatting van hoorcolleges en dingen uit boek, alles wat in tentamen gevraagd kan worden.
- Resume
- • 13 pages's •
-
Avans Hogeschool•Dienstenmarketing
Aperçu 2 sur 13 pages
samenvatting van hoorcolleges en dingen uit boek, alles wat in tentamen gevraagd kan worden.
Samenvatting van mondelinge toelichting van alle screencasts/hoorcolleges van PDI + praktijkvoorbeelden!
- Resume
- • 24 pages's •
-
Avans Hogeschool•Productontwikkeling & waardecreatie
Aperçu 3 sur 24 pages
Samenvatting van mondelinge toelichting van alle screencasts/hoorcolleges van PDI + praktijkvoorbeelden!
Dit is een samenvatting van het boek 'Business Marketing' 7e druk en is onderdeel van het vak internationale marketing. Internationale marketing wordt in het 2e leerjaar gegeven van de opleiding commerciële economie. In de samenvatting komen de hoofdstukken 1, 2, 5.7, 8 t/m 13 aan bod.
- Book
- Resume
- • 42 pages's •
-
Avans Hogeschool•Internationale Marketing
-
Business marketing • Kees Gelderman, Hein van der Hart• ISBN 9789001298678
Aperçu 4 sur 42 pages
Dit is een samenvatting van het boek 'Business Marketing' 7e druk en is onderdeel van het vak internationale marketing. Internationale marketing wordt in het 2e leerjaar gegeven van de opleiding commerciële economie. In de samenvatting komen de hoofdstukken 1, 2, 5.7, 8 t/m 13 aan bod.
Samenvatting Marktonderzoek tentamen K2. Informatie uit het boek Marktonderzoek en CRM in de praktijk. Het is een beknopte samenvatting.
- Book
- Resume
- • 7 pages's •
-
Avans Hogeschool•Marktonderzoek
-
Marktonderzoek • Mirjam Broekhoff Harm Stumpel• ISBN 9789001891244
Aperçu 1 sur 7 pages
Samenvatting Marktonderzoek tentamen K2. Informatie uit het boek Marktonderzoek en CRM in de praktijk. Het is een beknopte samenvatting.
In dit document vind je een samenvatting van de hoorcolleges van strategische marketing, het boek strategische marketing planning van Alsemhoofdstuk 1 / 2 / 3 / 4 / 5.1 & 5.2 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 & MVO hoofdstuk 4.1 t/m 4.3 / 7.5 voor de opleiding Commerciële Economie aan Avans Hogeschool.
- Book
- Resume
- • 85 pages's •
-
Avans Hogeschool•Strategische Marketing
-
Strategische marketingplanning • K.J. Alsem, E.J. Kostelijk• ISBN 9789001593490
Aperçu 4 sur 85 pages
In dit document vind je een samenvatting van de hoorcolleges van strategische marketing, het boek strategische marketing planning van Alsemhoofdstuk 1 / 2 / 3 / 4 / 5.1 & 5.2 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 & MVO hoofdstuk 4.1 t/m 4.3 / 7.5 voor de opleiding Commerciële Economie aan Avans Hogeschool.
Het is een klein document waarin uitgelegd is wat de toetsende statistiek inhoudt. De toetsen die behandelt worden zijn betrouwbaarheidsinterval, de steekproef en Chi-kwadraattoets. De informatie is gehaald uit de hoorcolleges die gegeven worden tijdens het blok.
- Resume
- • 5 pages's •
-
Avans Hogeschool•Marktonderzoek
Aperçu 2 sur 5 pages
Het is een klein document waarin uitgelegd is wat de toetsende statistiek inhoudt. De toetsen die behandelt worden zijn betrouwbaarheidsinterval, de steekproef en Chi-kwadraattoets. De informatie is gehaald uit de hoorcolleges die gegeven worden tijdens het blok.
Van Avans Commerciële Economie zijn dit alle hoorcolleges van week 1-7 Financiële Accountability. Het is een duidelijke en compacte samenvatting met alles dat belangrijk is voor het tentamen. Geenlange lappen tekst, alleen echt alles dat je moet weten.
- Resume
- • 6 pages's •
-
Avans Hogeschool•Financial Accountability
Aperçu 2 sur 6 pages
Van Avans Commerciële Economie zijn dit alle hoorcolleges van week 1-7 Financiële Accountability. Het is een duidelijke en compacte samenvatting met alles dat belangrijk is voor het tentamen. Geenlange lappen tekst, alleen echt alles dat je moet weten.
Samenvatting van alle toetsstof voor periode 1, jaar 1 - commerciële economie Avans Hogeschool
- Book
- Resume
- • 16 pages's •
-
Avans Hogeschool•Marktonderzoek
-
Marktonderzoek • Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel• ISBN 9789001861292
Aperçu 3 sur 16 pages
Samenvatting van alle toetsstof voor periode 1, jaar 1 - commerciële economie Avans Hogeschool
Alle stof van financiële accountability periode 4 jaar 1 - commerciële economie
- Resume
- • 58 pages's •
-
Avans Hogeschool•Financial Accountability
Aperçu 4 sur 58 pages
Alle stof van financiële accountability periode 4 jaar 1 - commerciële economie
Volledige samenvatting voor de K3 toets internationale marketing, het boek business marketing 
Commerciële Economie Avans
- Book
- Resume
- • 36 pages's •
-
Avans Hogeschool•Internationale Marketing
-
Business marketing • Kees Gelderman, Hein van der Hart• ISBN 9789001878115
Aperçu 4 sur 36 pages
Volledige samenvatting voor de K3 toets internationale marketing, het boek business marketing 
Commerciële Economie Avans