Arteveldehogeschool (ARTEVELDE) • Bachelor in het secundair onderwijs
Derniers ajouts au Bachelor in het secundair onderwijs @ Arteveldehogeschool (ARTEVELDE). Vous cherchez des notes Bachelor in het secundair onderwijs à Arteveldehogeschool (ARTEVELDE) ? Nous avons beaucoup de notes, de guides d'étude et de notes d'étude disponibles pour Bachelor in het secundair onderwijs à Arteveldehogeschool (ARTEVELDE).
-
55
- 0
-
4
Cours Bachelor in het secundair onderwijs @ Arteveldehogeschool (ARTEVELDE)
Notes disponibles pour les cours suivants de Bachelor in het secundair onderwijs à Arteveldehogeschool (ARTEVELDE)
- Vakstudie 2 - Algemene economie 2
- Vakstudie 3 - economie 5
- Vakstudie 5 Nederlands 2
- Vakstudie economie 1 4
- Vakstudie economie 2 1
- Vakstudie economie 4 1
- Vakstudie economie 5 1
- Vakstudie Nederlands 2 1
- Vakstudie Nederlands 2 - Jeugdliteratuur 2
- Vakstudie Nederlands 3 3
- Vakstudie techniek 1 1
- Vakstudie techniek 2 1
- Vakstudie techniek 3 2
Livres bien-aimés Arteveldehogeschool (ARTEVELDE) • Bachelor in het secundair onderwijs
Dernières notes et résumés Arteveldehogeschool (ARTEVELDE) • Bachelor in het secundair onderwijs
Dit is van de cursus Doelgericht werken en evalueren (voor vakdidactiek cluster gedrag en maatschappij) . Het is het hoofdstuk 6 samengevat en een overzicht gemaakt van de verschillende werkvormen. Ideaal om kort te herhalen
Mijn bachelorproef 
Een onderzoek naar ervaringen bij het evalueren met rubrics.
Samenvatting vakstudie economie 5 - thema 8: groei en welvaart. 
De samenvatting bestaat uit de syllabus, extra notities, de powerpointpresentaties en de artikelen uit de syllabus. 
 
Ook de gemaakte oefeningen omtrent de nationale boekhouding werden stap voor stap toegevoegd.
Samenvatting vakstudie Nederlands 5 component taalbeschouwing: beeldvorming. 
De samenvatting bevat de syllabus, de pokerpoints, extra notities, extra voorbeelden...
Samenvatting vakstudie Nederlands 5 component literatuurgeschiedenis. 
De samenvatting omvat de cursus, de powerpoints en extra notities genomen in de les.
DIGI-TAAL - 1ste jaar - 1ste semester - deel: Digi (ICT)
PAV - 1ste jaar - 1ste semester - deel: Zich bewust van de wereld en de ruimte waarin hij leeft
PAV - 1ste jaar - semester 1- deel: Bewust van zijn verleden en zijn geschiedenis
Deze bap gaat over onderzoekend leren stimuleren. 
De onderzoeksvraag 'Hoe kunnen we leerlingen stimuleren om meer onderzoekend te leren in een les wiskunde?' 
 
De bap is voor de vakgroep wiskunde.
Het document is mijn bachelorproef. 
De onderzoeksvraag 'hoe kunnen we leerlingen meer laten onderzoekend leren?' 
De bap is geschreven voor de vakgroep wiskunde.